[KUPIE] Ksiazke - Profile modeli latajacych

Witam,
poszukuje katalogu profili latajacych:
W. Niestoj Profile modeli latajacych
Oczywiscie za rozsadna cene.
A moze ktos ma jakis program do wyliczania profili z mozliwoscia
drukowania.?
Pozdrawiam
Darek T.
Reply to
Darek T
U¿ytkownik "pozdromek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Hym... osoby zajmujace sie modelarstwem wiedza dokladnie o co chodzi;)
Katalog profili to ksiazka W.Niestoja
A w przypadku gdy nikt mnie nie poratuke ksiazka(katalogiem) to moze jakis program do wyliczania.
Pozdrawiam Darek T.
Reply to
Darek T
Problem w tym, ze wlasnie zajmujemy sie modelarstwem i nie za bardzo wiemy o co Ci chodzi.
Hm... Daleko posunieta hipoteza upraszczajaca i przypisujaca "boskie" przymioty ksiazce, ktora nie uwzglednia powstalych po dacie wydania ksiazki.
Ksiazka W.Niestoja to tylko zbior popularnych profili w modelarstwie.
Wyliczania czego? Charakterystyk Cz, Cx, Cp?? Ksztaltu przy zadanym obciazeniu?
Polecam poszukac programu Profili. Program w wersji 1.1 ma w sobie katalog a wersja 2.xx umozliwia ich "wyliczanie". muahahahaha :-D
Pozdrawiam Przemek Jakubczak
Jakubczak Przemek
W artykule <dsvduv$pj4$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> Darek T napisał:
Chyba zajmuję się modelarstwem. Mam książkę Pana Władysława. A mimo to się nie odzywałem, bo twoja pytanie trąciło brakiem precyzji i lenistwem.
I bardzo sensownie zapytano Cię "wyliczenia czego".
Jednak troszkę Cię naprowadzę. Proszę odpowiedz na dwa pytania. Jaki system operacyjny jest podstawowo używany na twoim komputerze? Co chcesz osiągnąć w sprawie profili?
Kacper
Reply to
Kacper Perschke
z ta lista jest nieaktualizowna od paru lat, wiec czesc juz zabytków, ale po nazwach mozna na google poszukac. powodzenia
pozdrawiam adam
Reply to
olbercik