Real Flight 2 - ma ktos?

Witam
Chodzi mi po glowie jakis lepszy symulatorek niz FMS i w zwiazku z tym mam
kilka pytan:
- gdzie najtaniej kupic Real Flight 2 ?
- jest warty swojej ceny? (ca. 200$)
- a moze ktos ma i sie znudzil/juz niepotrzebuje/znalazl na strychu
(niepotrzebne skreslic) i chcialby sprzedac?
Pozdrawiam
Darek Fi³onowicz, Bia³ystok
Reply to
Darek F.
U¿ytkownik "Darek F." snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:chfsls$nvk$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...
Witam Darku
W³a¶nie dokonujê wyboru jakiego¶ dobrego symulatora i powiem szczerze wybór pad³ ma REFLEX XTR 5.0 zastosowano w nim unikalne rozwi±zanie PANOlusion polegaj±ce na wstawieniu obrazu rzeczywistego wykonanego wspomnian± technologi±. Wygl±da jak by¶ ogl±da³ film video. Nie jest to obraz generowany komputerowo tylko prawdziwe foto. Modele natomiast zachowuj± siê w 100% realistycznie. Cena na pozionie RF G2 czyli ok 190$ (w niemczech 230EUR). Jutro postawiê jakie¶ przyk³adowe filmiki z lotów tym symulatorem. Zaj¿yj na moj± stronê :
Waldek
Reply to
Waldorf-Heli