Tania makietka Discus 2,6m czy warto

My¶lê ¿e to dobra propozycja na dobry pocz±tek a i zelektryfikowaæ mo¿na.
A mo¿e kto¶ siê wypowie o jako¶ci tej chiñszczyzny
Chyba wezmê na czuja pod choinkê jest okazja, trzeba korzystaæ.
Konrad
tu jest jeszcze trochê z obciêtym noskiem ale w ma³o przyjaznym jêzyku, nabieram co raz wiêkszego smaka.
Konrad
Rewelacyjnie lekki jak na szybowiec o tej rozpiêto¶ci. Czy aby nie kosztem wytrzyma³o¶ci? Pozdrawiam Tomek
U¿ytkownik "Konrad" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:elkhom$i6s$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Tomek Nawacki
Zalezy kto lubi jakie latanie, ale pamietajcie, ze z szybowaniem to ten model nie bedzie mial wiele wspolnego. Zdecydowanie przecinak. Na zbocze jak znalazl, ale terma... tylko lipiec/sierpien...
Marcin
U¿ytkownik "Konrad" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:elkd44$686$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
goflying
Uzasadnij je¶li profil to siê mylisz mam Vivata z RG 12 2,2m rozp z napêdem elektrycznym do lotu wa¿y 850 gram ³apie ka¿de babcine piardniêcie a miedzy kominkami do¶æ szybko siê przemieszcza a wiêc idea³.
"goflying"
Reply to
Konrad
U¿ytkownik "Konrad" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:elkd44$686$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Kurde ... na prawdê piekna maszynka za jeszcze piêkniejsz± cenê ! Zastanawiam siê nad przysz³ym (du¿o przysz³ym) zakupem hammera blejzyka, ale je¿eli nadal bêdzie ten model w takiej cenie, to pewnie na niego siê skuszê. Czekam z niecierpliwo¶ci± na opinie ... mo¿e potem sam wstawiê swoj± ? :)
Reply to
-==PEGAZ==-
U¿ytkownik "goflying" napisa³ w wiadomo¶ci
Mozesz mi to wytlumaczyc-skad taka opinia o tym modelu... ? Swieta tuz tuz-zdazylem juz namowic moja kochana starsza siostre na zakup jakiegos modelu do 300pln i myslalem,ze juz wybralem... Niestety nie mam u siebie nigdzie w poblizu ani jednego zbocza stad takie latanie mnie nie interesuje. znow nie wiem co powiedziec siostrze by przekazala ¦wiêtemu....... pozdro bronek
Reply to
bronek
bronek napisał(a):
Także przyłączam się do tego pytania. Ostatecznie stwierdziłem, że latanie moim Fantasy 2, mimo że dociążonym (1250 gram) przy wietrze 15 m/s jest możliwe, ale daleko takiemu lataniu do przyjemności (nie wspominając już o kłopotach ze startem w takich warunkach). Powoli zastanawiam się nad jakimś przecinakiem na zbocze, trochę się jeszcze wstrzymuję bo takie wiatry to raczej domena jesieni, ale chyba warto już teraz zacząć się rozglądać za czymś a może nawet już zacząć budowę?
pozdrawiam
Remigiusz Żukowski
Reply to
Remigiusz Zukowski
Czesc,
Nie, nie chodzi mi o profil. Przede wszystkim chodzi mi o obciazenie powierzchni. Juz w ukladzie szybowca ma 38g/dm2, a z jakas bezszczot± + lipo 55g/dm2.
To nie jest uklad do szukania "piardniec".
Marcin
U¿ytkownik "Konrad" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:elloub$mel$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
goflying
Ogladalem dzisiaj ten zestaw, gdyz kolega go dostal. Moje opinie: -kadlub w miare ok. Jakosc typowa dla cm pro tzn z zewnatrz ladnie, w srodku umieszczenie wreg to masakra- szczeliny po 1,5-2mm. Calosc malowana grubo farba. - skrzydla to porazka- bardzo sztywne do tego profil niemalze CRD. W miare symetrycznie wykonane polowki - stateczniki bardzo ladnie wykonane. Poziomy niezle wchodzi w kadlub. Tutaj same plusy. -bagnet do wywalenia od razu- za miekki i krzywy. Poza tym kompletnie nie pasuje do pochwy w skrzydlach i kadlubie (nie wiadomo czy to pochwa czasem nie pasuje do bagnetu. Bagnet jest za maly lub pochwa za duza.).
Reply to
Boogie
U¿ytkownik "Boogie" ...
Podpieraj±c siê autorytetem zatwardzia³ego modelarza-szowinisty stanowczo twierdzê, ¿e to drugie ;))))
Pozdrawiam,
Kaper
Reply to
Kaper
Czy to znaczy, ze w formie nie byl kladziony zelkot tylko kadlub byl malowany pozniej?
To, ze sztywne to raczej zaleta. Jak nalezy rozumiec, ze profil jest CRD? Powierzchnia skrzydla pofalowana, nierowna? Bo chyba nie sprawdzales profilu z wzornikiem.
Z tego co pisze producent to bagnet jest weglowy. Ma co prawda nieduza srednice, ale troche mnie to dziwi, ze jest za miekki. To, ze jest troche eleastyczny to raczej normalne.
Pozdrawiam
Darek
Reply to
DJ
U¿ytkownik "DJ" snipped-for-privacy@galkom.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:em8ddq$e97$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Czy nie nale¿y siê obawiaæ startów z holu ? Przy takim bagnecie skrzyd³a siê nie z³o¿± ?
Reply to
-==PEGAZ==-
No nie do konca wlasnie. Chodzi o to, ze sa po prostu przesztywnione. Skrzydla w szybowcu powinny byc choc troche elastyczne, a sa baaaaardzo sztywne.
Jak nalezy rozumiec, ze profil jest CRD?
W niektorych miejscach wyglada niemal jak depronowy profil czyli plaska plytka od dolu do tego dzwigar i pokryty znow depronem czyli taki trojkat z zaokraglonymi wierzcholkami. W innym miejscu ladny profil. Wiec tez ma zmienny profil na calej rozpietosci :D
Jest bardzo miekki spokojnie moge go wyginac w palcach. Jest stanowczo za elastyczny jak wolisz:D
Reply to
Boogie
A wlasciwie to jakiej jest konstrukcji skrzydlo? Myslalem, ze jest to styropian kryty balsa, ale teraz mam watpliwosci. I jak generalnie oceniasz wykonanie tego modelu? Czy na pierwszy rzut oka sa widoczne niedociagniecia czy widac to przy dokladniejszych ogledzinach? Czy niedorobki sa na tyle duze, ze nie warto go kupowac pomimo niskiej ceny?
Pozdrawiam
Darek
Reply to
DJ
Cześć,
czytając ten opis modelu sądzę, że to ten sam "model" co tu:
Nawet zważywszy różnicę cen, nie jest wart złamanego grosza. Miałem "to coś" w ręku na targach w Hamburgu. Naprawdę wyjątkowy bubel i to pod każdym względem. Nawet 300 złotych powinno być szkoda wyrzucić...
Zaznaczam - o ile to ten sam model!
Pozdrawiam Piotr
PS. Przypominam o zapisach na Zar i do Bezmiechowej! Szczegóły na mojej stronie.
Piotrp_de