koszulki

Ogłoszenie poważne i nie robić z tego afery?Mam do sprzedania dwie koszulki orginał,były dodawane do aparatury hiteca ale nie w polsce.
2005bogdan

koszulki
Oj, zrobiłeś chyba niewybaczalny błąd. Nie dodałeś słowa "[SPAM]" i teraz niektórzy z tej Grupy Ci tego nie wybaczą. Sądzę, że w najbliższych minutach, gdy tylko otworzą oczy i włączą komputer, zobaczą ten post i zrobią z tym porządek. Dostaniesz parę lekcji, szczególnie dlatego, że ośmieliłeś się wspomnieć coś o sprzedawaniu, czyli zarabianiu, a przecież modelarstwo, w umysłach wielu modelarzy może się kojarzyć jedynie z altruizmem i bezinteresownością, w żadnym wypadku z biznesem. Pod pretekstem utrzymywania porządku i pilnowania zasad netykiety zrobią sobie jazdę na bazie Twojego ogłoszenia. Domyślam się nawet kto będzie pierwszy.
Pozdrawiam i życzę spokoju Kaju

ale nie zapytałes o cene?

Ja też mam do sprzedania dwie koszulki termokurczliwe.Można obkurczyć albo uzyć jako słomki do picia napojów.Mało używane i nie przepocone .....