Eclipse- Futaba- podłączenie???

Witam, mam 2 aparatury Hiteca Eclipse i Futabę FF9, które chcę podłączyć w sys. trener -uczeń. W instrukcji Hiteca piszą że można podłączyć Eclipse z dowolną Futabą kablem #58310. W ArtHobby nic nie wiedzą na ten temat, mówią jedynie aby uważać bo ostatnio było wiele spaleń aparatur z powodu niewłaściwego podłączenia. Co robić.??? Prosze o radę. Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Starless

Skontaktuj się z Pitlabem:

wiem jaką wtyczkę trenera ma FF9, ale ze strony Pitlaba wynika, że np. wtyczka FF8 Jest analogiczna jak w standardzie Hiteca. Różni się tylko tym, że pin 6 jest dodatkowo "umasowiony" w Hitecu. Jednak trzebaby jeszcze ustalić czy napięcie "nośne" i polaryzacja sygnału jest taka sama. Może Pitlab już to przerabiał i wie. W każdym razie dysponuje oscyloskopem i jeśli jesteś przypadkiem z Warszawy to z pewnością mógłbyś u niego zamówić odpowiedni kabel, udostępniając mu aparatury do wykonania niezbędnych pomiarów. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski