Pinto (Svenson) - czy warto?

Na pewno Ci się tak szybko nie znudzi! Moim pierwszym modelem była Prima i przyznaję, że nie dałem sobie z nią rady zarówno pod względem budowy jak i pilotażu. Natomiast ja byłem wtedy zdany tylko na własne siły. Jeżeli masz doświadczonego kolegę do pomocy, to Prima (lub inny podobny trener) będzie całkiem dobra na początek i na pewno będziesz miał miękkie nogi po pierwszych lotach :) No i zdecydowanie zacznij od FMS-a - podłącz aparaturę do komputera i ćwicz. To znacznie mniej kosztuje niż odbudowa modelu po kraksie. Opis perypetii z Primą znajdziesz na mojej stronie w dziale Modele.

Reply to
Piotr Konopka

Nooo - widzę, że Kolega zaczyna myśleć WŁAŚCIWYMI kategoriami ;) Odpowiednie ustawienie relacji modelarza z domownikami jest prawie tak samo ważne jak regulacja modelu :)))

Reply to
Piotr Konopka
Reply to
Robert Grabowski