HoneyBee

Witam odzwywam sie na waszej grupie pierwszy raz ale dopadła mnie taka przypadłość: dostałem na urodziny helikopter HoneyBee firmy E_sky. Od razu
zacząłem próbować latać napjpierw po mieszkaniu a potem na świeżym powietrzu ale... od razu wydałem ponad czterdzieści złotych na uszkodzone części, kilka razy udało mi się oderwa go od ziemi ale natychmiast zaczynał lecieć w bliżej nie określonym kierunku i kończył bardzo twardym lądowaniem. Próbowałem go wytrymować (?) zgodnie z instrukcją ale jakoś nie widziałem objawów w niej opisanych a łopaty wg mnie kręcą się nierównomiernie. I teraz pytanie do szanowych grupowiczów: 1. czy ma ktoś może instrukcję po polsku do tegoż modelu gdyż ten fachowy angielski jednak mnie przerasta :) 2. jak to wszystko poustawiać tak aby opanować tę najtrudniejszą ze sztuk zwisu :) od razu zaznaczam że sprzedawca choć miły - raczej mnie olał i nie pomoże, w sieci nie znalazłem za bardzo niczego o tym modelu, a bardzo chciałbym go oderwać od ziemi i potem posadzić bo pomijając fakt że ciciałbym polatać :) , to tak naprawdę familia złożyła mi się na to cacko kilkaset złotych i troche mi niezręcznie odstawić go na szafe... z góry dziękuję za pomoc a

Witam u mnie lezy taki na szafie i mam komplet czesci moze potrzebujesz cos ? Marek S