Zdjęcia z modelu

Witam wszystkich,
z racji nielotnej pogody w sobotę/niedzielę przejrzałem i uporządkowałem kolekcję moich zdjęć wykonanych z modelu, chętnych zapraszam do jej
obejrzenia: www.panoramio.com/user/641207 bądź też w formie mapy: www.panoramio.com/map/?userd1207#ltP.264169&ln.7003805&z=6 Wszelkie sugestie, komentarze mile widziane. Zainteresowanych szczegółami zapraszam też na moją stronę: www.roland.twojemiejsce.pl
pozdrawiam
Remigiusz Żukowski