Kolpak do smigla skladanego

Witam
Szukam kolpaka do skladanego smigla o srednicy 50 mm na os 5 mm. Moze ktos mi podpowie, gdzie taki moge nabyc. W zadnym znanym mi sklepie internetowym
nie maja takich aktualnie na stanie. Najwieksze to 45 mm.
Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi.
Pozdrawiam
Darek

Proszę bardzo http://tinyurl.com/3yvby7 w trzech kolorach do wyboru. Musisz skompletować kołpak, oprawę łopat i piastę zaciskową. Wszystko na tej samej stronie. Zakupy bardzo łatwe. Przesyłka tania 2,5 $ i szybka. Kupuję często. Polecam.
Marek Popów

Od tej strony zaczalem poszukiwania. Tez kupuja tam dosc czesto. Niestety jakos nie jestem do konca przekonany do tych kolpakow. Przede wszystkim brak jest jakichkolwiek bardziej szczegolowych danych, a datasheet kieruje do kolpakow MP-JET. Poza tym jakos wolalbym cos wlasnie w stylu MP-JET. Pewnie jak nic innego, lepszego nie znajde to rozpoznam temat blizej i zamowie w AC.
Pozdrawiam
Darek

Takie rzeczy tylko za granicą. U nas tylko chińszczyzna w najgorszym wydaniu. Najbliżej Czechy.Jino w Hradec Kralove. Sławek