Zdjęcia z wystawy

Witam
Tu

fotki z wysatwy makiet kolejowych w Krakowie. Moja makieta to fotka 01 02 03
i 28.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa
Reply to
Wojtek M.
Przepraszam, zdublowałem wiadomość.
Reply to
Wojtek M.
Bedziesz jutro? Bo bym sie wybral, a chcialbym pofocic cos wiecej niz tylko zza lin :D A nie chce mi sie targac 10kg sprzetu niepotrzebnie :D
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Świetnie fotografujesz - gratulacje . Siedziałem w tym przez 30 lat - Jeszcze raz gratuluję . a na marg - nie wiem która Twoja makieta bo brak jest numerków pod fotami
Reply to
Jerzy
a już znalazłem te numerki - przepraszam - Znakomita tez makieta - gdzie znajdujesz tyle czasu , choć i ja jestem rąbniety pod tym względem - GRATULACJE
Reply to
Jerzy
- gdzie
Witam A mam trochę czasu, pomiędzy pacjentami, rodziną, paralotniarstwem, kolarstwem górskim i przełajowym, hodowlą gadów i prowadzeniem dyskotek :) No i interesuję się koleją w skali 1:1 również, w tej chwili zamierzam robić uprawnienia do prowadzenia pojazdów trakcyjnych :)))
Pozdrawiam Wojtek z Krakowa
Reply to
Wojtek M.
Fotki są PIĘKNE, ale nie ja jestem i ch autorem tylko Adam Śmiałek (janko muzykant) za co mu serdecznie dziękuję. Dziś ma przyjść i porobimy fotostopy, więc można spodziewać się następnych zdjęć.
Pozdarwiam Wojtek z Krakowa
Reply to
Wojtek M.