mini naped 3f

Witam,
Szukam po sklepach jakiegos mini zestawu napedowego 3f i nic nie moge
znalesc.
Chodzi mi o jakis taki powiedzmy regulator 5-8A i malutki silniczek ktory by
tyle
pradu maksymalnie pobieral. Oczywiscie chodzi mi o cos taniego a nie z
najwyzszej
polki, glownie to nie moge znalesc regulatora, bo wiekszosc tych tanszych to
waza
po 20 gram, a jak znalazlem jakis taki JETI co wazy 8 gram z kablami to cena
227zl
troche mnie odstraszyla. a Dynam i Dualsky jakos nie widze w ich ofercie
czegos
takigo. Jakby ktos mial namiary na taki sprzet to z gory dzieki.
pozdrawiam
Reply to
rom3k
z CD ma niekorzystne pokrycie magnesów i wymaga regulatora z Timingiem aby dobrać mu parametry.Tą lukę super lekkich napedów wypełniaja mikro silniki szczotkowe z przekładniami które doskonale nadaja się do napędu modelu o wadze kilku lub kilkunastu g.i nie wymagają regulatorów 3 fazktóre maja a raczej musza mieć pewna wagę
Reply to
Marian
Witam, Są, choc jeszcze nie wiem czy mozna je polecać. Są to regulatory PULSO 10A. Masa poniżej 10g. Na allegro bywają i kosztują ok. 70zł. Jest też polski regulatorek do 6A. Kiedyś były po jakies 70-80 zł. Jeśli chodzi i propozycje to teraz pozbyłbym się najchetniej polskiego - mam jeden i okazał się nieco za mały. Zresztą z tego powodu nie był jeszcze nawet uruchamiany. Mam kontakt do producenta tak więc z serwisem nie powinno być problemów. Jak jesteś zainteresowany to daj znać, podeślę Ci fotki. Za silnik satysfakcjonowalo by mnie jakieś 75zł razem z kosztami wysyłki.
Pozdrawiam Zbyszek
PS Mogę też ew. dorobić mały motorek do tego regla, ale trochę musiał byś poczekać.
Dnia 9-01-2007 o godz. 1:56 rom3k napisał(a):
---------------------------------------------------- LUC BESSON przedstawia Największą europejską animację ostatnich lat!! ARTUR I MINIMKI - już w kinach!!
Zbyszek Denis
Zmontowa³em sobie taki napêd do modelu o masie RTF 115 gramów. Regulator Jeti 8A (oskubany z koszulki, grubych przewodów i z³±czek wa¿y chyba ok. 8 gramów), silnik - przeróbka malutkiego CD o masie 16 gramów. Ten regulator o wiele za du¿y, bo silnik pobiera ok. 2A z pakietu 2s. Co do pokrycia magnesami, to jest 100% (!), zreszt± nie tylko w tym jednym silniku i nie zauwa¿y³em z³ej wspó³pracy z ¿adnym z posiadanych przeze mnie regulatorów.
TR
Reply to
Tomasz Rudnik