Giełda modelarska gdzie??

Witam wszystkich. Jestem tu nowy, mam na imię Marcin i mieszkam w Bytomiu. Chciałbym sie dowiedzieć od was jeżeli jest to możliwe czy na Górnym Śląsku sa jakieś giełdy modelarskie, oraz czy organizuje sie jakieś wystawy makiet kolejowych?? Przejrzałem archiwum grupy ale nic nie znalazłem więc bardzo proszę Was o jakieś namaiary

marcin

Reply to
Marcin

Ooo Witam

ja się koleja interesuje od dziecka. Jest zawsze gielda w Katowicach w budynku dworca kolejowego (starego) w pierwsza niedziele miesiaca. A wystawa bedzie od 06,12,03 do 14,12,03 w Krakowie na ul. Wawrzynca w hali D. Bedzie tez moja makieta.

Pozdrawiam Wojtek z Krakowa

Reply to
Wojtek M.

A nie wiecie przypadkiem czy i gdzie na terenie Śląska lub Krakowa odbywa sie gielda modelarska, na ktorej wielbiciel plastyku znajdzie cos dla siebie?

Pit

Reply to
Piotr Suska

W Krakowei na giełdzie pod hala. targową w każdą niedzielę. Ale o szczegóły nie pytaj, ponieważ plastykiem się nie zajmuję. Może koledzy się wypowiedzą w tej sprawie

Pozdrawiam Wojtek z Krakowa

Reply to
Wojtek M.

..trudno to nazwac gielda modelarska, glownie kroluja antyki i.."makulatura":)) ale, prawda, cos nie cos, mozna ustrzelic:) Jest zawsze troche figurek, kolejek, farby, kleje, pedzelki, troche literatury.Gorzej z modelami - 2, w porywach 3 w miare stale stoiska oferujace po kilkanascie, kilkadziesiat pozycji: plywajace, latajace i jezdzace. pozdr jacek

Reply to
tybel

Co racja, to racja. Bylem, zobaczylem i raczej wiecej tego nie zrobie. Z modelami byly 3 stoiska, towar nedzny, a ceny zabojcze.... Jednyny efekt wyprawy jest taki, ze sie nie wyspalem...

pozdrawiam, Pit

Reply to
Piotr Suska