Re: [pancerka 1/35] Witam-jestem nowy.

U¿ytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Witaj,
My¶lê, ¿e niejeden... : ) Pozdrowienia z Grodu Kraka - Grzegorz (lufy na ko³ach i g±sienicach w 1:35)
Reply to
tyfusek
Witaj Grzechu musze przyznać,że bardzo spodobała mi sie Twoja dioramka,to jedna z lepszych prac od dłuższego czasu w dziedzinie dioramek jaką miałem przyjemność oglądać na PWM.Mam nadzieję,że będziesz do nas często zaglądał i równie często zabierał głos.Ciekawi mnie czy budujesz dioramki tylko z pojazdami aliantów,czy też zdaża Ci się popełnić jakiegoś niemca???Ja preferuje właśnie tych drugich,a tak wogole to jestem z Bydgoszczy ;o) Radagast
Reply to
Radagast11
cześć piszę, bo tez niedawno debiutowałem na PWM i wiem, że odzew jest potrzebny :)))
na firefly to ja sie nie znam, ale figursy sa bardzo fajne.
pozdr Wojtek (z Bydgoszczy) :)
Reply to
wojciech.maka
zabierał
tak
Wielkie dzięki! [sławny zawsze obecny Radgast :)] Spoko ja fanem aparatora/skręcania w lewo nie jestem i szanuje ludzi z bydy :0, a odn IIIrzeszy to mam na warsztacie paka40 z estońskimi freiwiligen spod Narwy, więc za jakiś czas powinna być gotowa. A fireflya zrobiłem bo miałem już dość tych jak mówi mój ojciec "zbrodniarzy" :))))))) A jeszcze ta magia dywizji gwardii-siła tradycji! pozdr Grześ
Reply to
102452
Tak czy inaczej dzięki! polecam:
[ale pewnie to znacie] pozdr Grześ
Reply to
102452
Ja robie podobnie tylko,że maczam w sidoluxie. radagast
Reply to
Radagast11
Wikol taaa spróbuje nast razem, ze zdjęć wynika że angole mieli siatkę maskującą z takimi podłuznymi prostokątami [nie wiem jak to opisać lepiej] można by je dokleić-co rozważałem ale juz mnie szlag trafiał i chciałem szybciej skończyć :)). pozdr Grześ
Reply to
102452
melduje siê Wroc³aw, pancerka 1/35 i 1/72 ze skrzywieniem na Uk³ad Warszawski ;-). Je¶li potrzebujesz materia³ów do czego¶-w-rodzaju T-72, PT-91 to dawaj znaæ.
i proszê o komentarze-poddaje siê krytyce :).
By³em ¿ywotnie zainteresowany t± dioram±, bo sam mam na wykoñczeniu M4A1 z d³uuug± luf± z Italeri i w³a¶nie czeka mnie droga przez mêkê - czyli brudzing. W Twoim modelu wysz³o to jak na mój gust ¶wietnie. Cieniowa³e¶ go aerografem?
Reply to
Szupryt
Czołem! 1.ad t 72 czy Ty albo ktoś z grupy ma jakieś opinie nt konwersji t 72 na pt91? z modelkraka? bo nie ma to jak twardziel/t72 np z żagania! 2.ad brudzingu: najpierw ogólnie[kolor bazowy] potem brud w szczeliny potem cieniowałem i pojaśniałem areografem na koniec suche pastele, błoto [farba+talk] i jeszcze mgiełka która całość równo zamgliła [podwozie+dolna część kadłuba] :))) pozdr Grześ
Reply to
102452
snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):
Tak to prawda. Dioramka jest mała ale jjaaakkkaaaa...... Tu kolega Radegast dobrze to ują bo jest na co popatrzeć. Mam pytanko. Czy wszystkie te prace w szufladzie są tak wykonane?? Bo jak tak to czekamy na nowe. Brudzing jest git. No i ta ziemia. Nic dodać nic ująć.
Pozdrawiam
GROBER
Reply to
Robert Grabowski
Coś by się znalazło, [ale chyba tylko ta przechodzi przez grube filtry autokrytyki ;)] pozdr Grzes
Reply to
102452
Czesc !
Ostatnio jest prawdziwy wysyp nowych sklejaczy na grupie ! Fajnie !
Pozdrawiam Bartek
Glownie samoloty pancerka czasami.
Reply to
Bartosz Piotrowski
Witam imiennika
Może kiedyś też tak się naucze malowac
Pozdrowionka ZzB
Grzegorz Lipski Tylko czołgi do końca WWII
Reply to
ZzB
Cześć.To ja jestem tym imiennikiem. Cieszę się, że wreszcie na grupie będzie lokalne wsparcie. Właśnie wróciłem z urlopu i obejrzałem sobie Twojego fajerka. Cacy,sam jestem fanem dioramek i winietek, kleję pancerkę 1:35, głównie aliantów, chociaż od soboty mam na warsztacie Stuga IV z Italerki. Pozdrawiam serdecznie - Grzegorz/Toruń (GG 2675715)
Reply to
grekos2