Niemcy - Conrad - Serwa

Z glebin modelarni ...

Witam Jezdzi moze ktos do niemiec i ma mozliwosc zakupow w Conradzie? Sa tam do kupienia tanie male serwa. Czy jest jakas osoba z ktora mogl bym sie dogadac odnosnie zakupow?

Sa dostepne takie serwa na allegro ale sa sprzedawane zarobkowo, ja szukam kogos kto mogl by przy okazji dokonac dla mnie takiego zakupu.

Pozdrawiam i ewentaulna dobra dusze posze o kontakt prywatny.

Pozdrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Witam. W niedziele 13 listopada odbędzie się kolejna giełda modelarska w Krakowie. Więcej info na mojej www. ZAPRASZAMY

Pozdrowienia z Krakowa Moja strona

A.Bodzioch

Z glebin modelarni ...

D> Uzytkownik "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@.pl napisal w wiadomosci D> news: snipped-for-privacy@o2.pl...

D> Witam

D> Zamawialem ostatnio te serwomechanizmy u polskiego przedstawiciela, za serwo D> placilem 26,90 + 19 zlotych koszt wysylki, po okolo tygodniu serwa byly juz D> u mnie.

D> Pozdrawiam Góry Zar

OO I to jest dobra widomosc :) Skieruje kroki swe w ich kierunku. Dzieki. MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Nie zamawia³em jeszcze tych serw, ale jakis czas temu rozmawialem z Pania z Conrada pl i przy mnie przeliczala cene serw biora zywcem z Conrada de razy kurs waluty. Koszt przesylki to nominalnie 19zl ale cos mi sie kolacze, ze gdy wspomnialem o przedplacie, to chyba bylo 9zl - ale skleroze mam wiec prsze to sprawdzic :) i najlepiej zamiescic tu informacje.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Witam,

Osobiscie nie polecam serv z Conrada. Mam zle doswiadczenia co do jakosci wykonania. Oczywiscie moge byc wyjatkiem... Cos mi sie jednak wydaje, ze sa to jakies tajwanskie NoName przepakowane w nalepki Conrad.

Pozdrowienia,

Adam

Reply to
Adam Wieczorek

Z glebin modelarni ...

Tak, na pewno, kiedys byly to serwa firmy Jamar tez mizerna jakosc. Ale nie beda one przeznaczone do modelu latajacego. Wiec jakosc nie ma az tak duzego znaczenia. Aby dzialaly. :) A liczy sie niska cena.

Kabinuje zbudowac robota gosienicowego z kamera bezprzewodowa i to jest ich przenaczenie (obsluga sterowania kamera itp). To tylko taka zabawka ale pomysl mnie nurtyuje od jakiegos czasu.

AW> Witam,

AW> Osobiscie nie polecam serv z Conrada. Mam zle doswiadczenia co do jakosci AW> wykonania. AW> Oczywiscie moge byc wyjatkiem... AW> Cos mi sie jednak wydaje, ze sa to jakies tajwanskie NoName przepakowane w AW> nalepki Conrad.

AW> Pozdrowienia,

AW> Adam

Reply to
Marciu11 - Viper

Mo¿e opisz jakie to do¶wiadczenia, choæ by by³y jednostkowe. Ja czytalem opinie raczej pozytywne - stosunku jakosci do ceny ponoc ok. Na forum Alexa mozna troche poczytac. Napisz moze do czego ich uzywalej i co sie uszkodzilo.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Zajrzalem. Biorac pod uwage, ze te serwa w Berlinie kostuja w przeliczeniu ponizej 20 PLN to robisz niezly interes (prawie 100% przebicia). Wystawiasz tez regularne rachunki?

Alex

Reply to
rcflight

Użytkownik Darek napisał:

ja tam nie narzekam w tzagi przezyło kreta z ~10m pionowo w dol przy pelnym ciagu przerobki z cdroma

Reply to
AlexY

gdzie ich u¿ywa³e¶, czy wszystkie ju¿ zosta³y u¿yte, jakie pojawi³y siê uszkodzenia i w ilu? Ogólnie jaka jest Twoja opinia na temat tych serw. Pozdrawiam Darek P.S. tyle pytañ, poniewa¿ sam jestem nimi zainteresowany ale do¶æ nieufnie podchodzê do najtañszego... jednak pozytywne opinie s± zachêcaj±ce.

Reply to
Darek