Nowy na grupie i aerograf - temat rzeka!!

Witam Szacowne Grono Grupowiczów
po dluzszym czasie studiowania archiwum postanowilem wyjsc z ukrycia.
Pewnie podobnie jak wielu tu obecnych wracam do modelarstwa po latach
przerwy - czas studiow niestety nie sprzyja zajeciom wymagajacym skupienia
i trze¼wego my¶lenia (zw³aszcza z tym drugim by³o szczególnie trudno:)
Przed przerw± zajmowalem sie glownie lotnictwem wojskowym 1:72 po IIW¦
teraz zamierzam to kontynuowac. Mam nawet bardzo stare zapasy w szafce
chociazby archiwalne ju¿ modele Froga Canbery czy Lightninga - nie wiem
sklejac czy oddaæ do muzeum.
Zamierzam zabraæ siê do modelarstwa odrobinkê profesjonalniej a wiêc
na starcie zaplanowalem kupno aerografu z komprsorem, mam tam ju¿ cos
upatrzone, zaczne na poczatek od pseudo Iwaty, sie podszkole, sie zobaczy
moze sie jakas powazniejsza inwestycje poczyni.
I tutaj ma³e pytanko przewertowa³em archiwum pod katem hasla "aerograf",
ponad 2000 postow ...hie hie calkiem popularny temacik, wielu z was
zachwala aerografy z £ukowa uda³o mi sie znalezc nawet namiary
telefoniczne do producenta ale nigdzie nie znalazlem ani www,
zadnych zdjec, zadnych sklepow netowych ktore tym handluj± itp.
Zna ktos moze, o ile wogóle istnieje strona producenta? czy kto¶æ tym
handluje?? o ile jeszcze to to jest w obrocie?
Reply to
Jasiek X