Aerograf pomóżcie

Witam. Moze temat ten byl juz walkowany (przyznaje sie ze archiwum nie wertowalem) ale postarajcie sie mi do radzic: otoz - stoje w tej chwili przez zamiarem kupna tak jakby pierwszego aerografu (takjakby, poniewaz kiedys mialem pare dni od kolegi prymitywnego airbrusha produkcji REVELLA i z tego co pamietam bylo to okrutne bardziewie, gdzyz mozna bylo pomalowac tym tylko duze powierzchnie... ) Teraz chce kupic pierwszy prawdziwszy aerograf (taki ktorym mozna byloby malowac jakies szczegoly i szczegoliki). Wertujac z kolei dzial "modelarstwo" na slynnym allegro zauwazylem pewna aukcje aerografu JA-AB-600B firmy JonesWay:

podaje strone firmy ablak
jednak na tej wiele informacji o tym produkcie znalezc nie mozna. I mam wobec owego kilka pytan: Czy ktos ma taki sprzet?? Jak maluje sie nim i jakie macie o nim opinie?? Widze (po fotce) ze ma on (chyba) zawor na butle ze sprezonym powietrzem (taki aerograf mnie interesuje, gdyz w tej chwili nie za bardzo stac mnie na kompresor), czy to w czyms przeszkadza?? Co takim aerografem da sie zrobic?? No i krotko: czy radzicie kupowac czy nie?? Nie interesuje mnie iwata czy jakies cudo za gruba kase, bo po prostu mnie narazie na nie nie stac... Prosze o szybka odpowiedz i opinie - szybka to znaczy zanim akcja sie skonczy ;) Piter G.

Reply to
PG

Użytkownik "Rafal Milczewski" snipped-for-privacy@inx.pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:bi0a4q$21q$ snipped-for-privacy@hq.pm.waw.pl...

No to powiedzmy ze podoba mi sie Atlantis niby Iwata, ale jego nalezy zasilac z kompresora, prawda?? A na kompresor, ni mam kasy ;( Ale dzieki za podpowiedz i czekam jeszcze na posty

Reply to
PG

A ja mam japonska Iwate za tylko 70 dolarow i nie zaluje ze kupilem. Cacko!!! Zasada jest taka, ze lepiej poczekac i kupic cos lepszego, nizli kupowac z mety tanioche. No nie wiem, nie znam tego produktu. Moze to i calkiem dobry aerograf?

Pozdrowienia,

Tomasz Aleksinski Glendale, CA USA

Reply to
Tomasz Aleksinski

Witam!

Był. Nieraz - spójrz przynajmniej na

(> Teraz chce kupic pierwszy prawdziwszy aerograf (taki ktorym mozna byloby

I bardzo dobrze :-)

To nie zawór, a system podawania farby. Każdy aerograf możesz podłączyć zarówno do butli z gazem, jak i do sprężarki.

Tym z Allegro? Niewiele - pomalować ramę od roweru. Będzie podobnej jakowści jak ten Revell lub ruski.

Nie.

Nikt Ci Iwaty na początek nie proponuje. Wystarczy jej podróbka produkcji "Fachowca" z Poznania. Cena 150 zł, a sprzęt bardzo porządny, z niezłym serwisem i możliwościami do wykorzystania przez lata. Podobnie nie inwestuj w butle z gazem (40 zł na 1-2 malowania), kup sprężarkę od lodówki za

150. Taki zestaw: pseudo-Iwata i agregat lodówkowy pozwoli na profesjonalne malowania.

Hauptmann

Reply to
bittrich

Witam,

Nie kupować, kupić pseudo-Iwatę (występuje jako Atlantis lub AB-300/200), lub sprzęt z Łukowa. Tym AB-600 z allegro na pewno nie pomalujesz szczegółów, o szczególikach nie wspominając. To tylko nieco lepszy wariant psikacza Revellowskiego. Namiary na sprzedawców w/w aerografów były podawane wielokrotnie na grupie.

Pozdrawiam

Wojtek

Reply to
kugelblitz

Witam!

Proszę bardzo :-) Czytaj jednak czasem archiwum.

Bezwarukowo tak. Opisywany zestawik pod względem właściwości (jeśli go nie zarżniesz, co trudne) starczy na pierwsze 10 lat aerografowania

Czekaj cierpliwie, a na pewno się opłaci.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
hauptmann bittrich

hauptmann bittrich napisał(a):

Chcałem Cie tylko ostrzec, ze jesli nie bedzie Ci sie chcialo robic kompresora własnoręcznie ewentualnie nie znajdziesz do tego jakiegos fachowca to pełny najtańszy z sensownych zestawów kosztuje: aerograf p-iwata - 150-160zł (jak 150 to z regóły + koszt wysyłki, 160 na miejscu w sklepie) sprezarka kupna u Daniela na przykład - 240zł (tańszej kupnej i tak nigdzie indziej nie dostaniesz, no chyba ze, tak jak mowilem, sam zrobisz, dasz komus do zrobienia) filt paliwa - ~5zł zasiski, węzyk - ~10zł tak więc koszt 400zł za całość jest realniejszy moim zdaniem, a wiem, bo właśnie wczoraj wszystko do kupy poskładałem i po raz pierwszy dmuchnąłem z aerografu :) Lestat

Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski

----- Original Message ----- From: "Piotr 'Lestat' Puchowski" snipped-for-privacy@l.pl

I jak? Mamy sie juz zaczac bac? :-)))

Wili

Reply to
Wili

Witam!

Czasem 120 zł u producenta jak się weżmie 10 sztuk :-)

Daniel jest drogi. Identyczna sprężarka robiona w Warszawie to 150 zł. Poza tym prosta metoda to podzwonić po punktach naprawy lodówek. W pięciu spławią, w szóstym nie - myślę że poza stolicą będzie taniej :-)

Niepotrzebny - wystarczy 2 m węża

W warszawskiej sprzężarce za 150 zł pasujący do wszystkich aerografów 2 m wężyk igielitowy jest w komplecie. Zaciski - jakie i po co?

Gratuluję zwalczenia słabości do pędzlowania. Czekam wyników.

Hauptmann

Reply to
bittrich

no ale Ty jestes w CA a my siedzimy w tym kraju... a cena iwaty nad wisła jest zgoła odmienna od tej w słonecznej kalifornii ;) pozdr Grzes - Paasche V

Reply to
102452

Witam!

Nie wiem. Mam tylko 2 m węża, bez filtra i zbiornika wyrównawczego. Sprężarki tej używam od 1998 roku i nie zdarzyło mi się, by mi pluła.

Cybancik (firmowy) przy sprężarce wystarcza. Uwaga jak wyżej - przez 5 lat jakoś nie udało mi się wystrzelić :-) Dla chętnych na priva namiary na cudownego wytwórcę sprężarek w Warszawie.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
bittrich

taaa... doradzamy poważnie, czy tak sobie piszemy? :)

No przeciez o tym samym mniej więcej pisałem

Mam 4 metry węza + filr, na pewno nie zaszkodzi, a kosztuje tyle co nic w porównaniu z resztą.

Jakie i po co? Hmmm...Ja tam lubie jak sie wszystko pewnei kupy trzyma, zreszta koszt - jak wyżej

A tam... czemu słobości? :) Zreszta, przynajmniej na poczatku, aerografowac mam zamiar i tak tylko "powierzchnie"

Lestat

Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski

Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

A dziękuję..... A gwarancję też Ci da w tej cenie? I jak co się stanie to wymieni na nową za tą cenę bo jak tak robię.... Ale oczywiście można i taniej, nigdy nie twierdziłem inaczej. pozdrawiam

Reply to
Daniel Lachman

No wiem, ze powaznie, ale jak ktos chce sobie kupic aero to taka powyzsza sytuacja raczej mu sie nie zdarza, prawda? :)

Nie bedzie tak miło qrna! :) Wczoraj sobei popsikałem testowo i własnie przygotowywuję obszerny mail "pytający", tylko najpierw chociaz pobieznie przegooglam grupę, co by sie _za bardzo_ nie powtarzac, bo ze powtorki beda to jestem pewnien :) Lestat

Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski

Witam!

Da :-) I serwis pogwarancyjny też.

Oczywiście - słyszałem o takich robionych przez specjalistów pod śmietnikiem za 100 zł. Dla mnie ważne jest by agregat działał prawidłowo i miał dobry serwis, nie jest istotne kto go robi.

Pozdrawiam

Hauptmann

Reply to
dzieciatkowski