poczatkujacy - auto RC - skladanie od podstaw nowy, jaki?

Witam!
Na fali nowej gazetki wiadomojakiej przypomnialy sie i moje dawno uspione
fascynacje autami RC.
Od razu przejde do rzeczy:
Interesuje mnie autko elektryczne 1:10, zawody asfalt choc nie tylko (jakis
WRC?)
Niestety jednorazowy wydatek rzedu 1000pln nie wchodzi w gre (czy w ogole w
tej cenie [+-] jakies szanse na zawodach sa?)
dlatego chcialbym kompletowac powolutku na przyszly rok sprzet od podstaw.
Moje pytania sa nastepujace:
- Tamiya, HPI czy Kyoto?
- czy budy sa kompatybilne? a czesci mechaniczne? a elektronika?
- czy duzo wiecej kosztowalo bedzie skladanie takiego od podstaw, moze
lepiej kupic RTR?
- czy dam rade sam to zlozyc od podstaw?
- nie bardzo orientuje sie w klasach, mierzyc w E-10 TC Open czy WRC czy N
4WD (a moze jeszcze jakies)?
- gdzie szukac listy czesci do kupienia na taki skladak?
- jakie zawieszenie jest od czego:
* TL-01
*
TT-01
* TG-10
*
TA-03
* TA-04
*
TB-01
(to chyba Tamiya, a innych producentow?)
- na ktorym z nich budowac moj WRC?
Na razie chyba tyle.
Chcialbym aby moje hobby nie bylo tylko na polke czy parking :)
Prosze o mozliwie jasne wyjasnienie, to w zasadzie moj pierwszy kontakt z
R-C. Mysle ze odpowiedzi na te pytania pomoga wielu nowym fanom modeli R-C,
ktorych z cala pewnoscia przybedzie ;)
Pozdrawiam
Daniel
Olsztyn
Reply to
news.task.gda.pl
Zacznij tutaj
Darek
Reply to
Darek W
Nowe, markowe i w dobrej cenie. znalaz³em kontakt na
to ju¿ maj± w Polsce:
sie przymierzam do Sprinta 2 lub Micro Rs4. czekam jak zaczn± sprzedawaæ. Pozdro Daglas
U¿ytkownik "news.task.gda.pl" snipped-for-privacy@polbox.com napisa³ w wiadomo¶ci news:cjbjna$1l$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...
Reply to
Daglas
Jak chesz troche informacji od rêki to sie na gg odezwij 7771385 tutaj za d³ugo by pisaæ...
Reply to
PhoenIX_rc