Czy w trójmiescie są jakies kluby RC - samochody?

Hej, jestem tu nowy, i mam pytanie w zwiazku z tym, bo po tym jak przegladałem foras internetowe modeli RC to widze ze jakos polska pólnocka śpi, nie ma zadnych klubów miłosników aut RC ( znalazłem tylko forum z samolotami), no chyba ze zle szukam:)) i stad moje pytanie: moze sa w trojmiescie jacys ludzie, ktorzy hobbystycznie maja auta RC, i chcieliby sie jakos spotykac zeby pojezdzic sobie czy sie poscgac typowo kolezensko, lub wymienic poglady i pochwalic sie swoimi autami :) Pozdrowiona i czekam na jakies wiesci :)

Krzysiek - "oliwek" GG 234804 Trójmiato

Reply to
Krzysiek .