[RC] samochody raz jeszcze

Witam,
Okolo tygodnia temu zadalem pytanie o samochody RC. Dzieki za otrzymana
na priv podpowiedz. Teraz chcialbym juz uscislic pytanie.
Wiem, ze kolega poszukuje dla syna samochodu terenowego, spalinowego -
ma byc pod choinke. Cena do 2000zl RTR.
Poki co znalazlem
w ikarze INFERNO TR15 4WD (niestety bez aparatury)
allegro Kyosho Mega Force Monster Truck w/.15 RTR
i DuraTrax 1/8 Thunder Quake Ultimate RTR
którys z bardziej doiswiadczonych kolegow moze skomentowac te modele
(solidnosc, "fun faktory), dostepnosc czesci). Model ma byc uzywany
rekraacyjnie.
A moze ktos jeszcze podrzuci dobre zrodlo na zakup takiego modelu (w
Polsce - Warszawa lub internet)?
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Postaram sie przedstawic moja opinie na temat nizej wymienionych.
Moim zdaniem nie jest to najlepszy model, generalnie firma Kyosho bazujac na wyrobionej marce jesli chodzi o modele zawdnicze z serii Inferno w celu zapelnienia niszy wprowadzila TR15 i tak prawde mówiac ten jest podobny do zawodniczego chyba tylko z nazwy :)) i sylwetki. Podsumowujac po zakupie tego modelu czeka kogos duzo duzo pracy i pieniedzy......
o fun faktory to jest to chyba model najbardziej godny polecenia, powodów jest kilka. Pierwszy to taki ze w Poznaniu jest firma która tym sprzetem handluje tak wiec czesci sa w miare dostepne. No a druga to taka ze sprzet jest naprawde wytrzymaly i w zasadzie nie wymaga zadnych przeróbek, tuningów i innych takich. Zaleta jest tez to ze konstrukcja modelu jest tak pomyslana ze nie trzeba rozkrecac calego samochodu zeby wyrzucic skrzynie biegów albo silnik. W innych modelach typu Monster Truck sa juz z tym problemy. Zeby nie bylo ze jest tak rózowo i wogóle to wadami sa w zasadzie trzy rzeczy. Zespól sprzegla jako chyba jedyny element tego modelu jest naprawde tandetny (aczkolwiek dzialajacy), troche za slaby silnik-jak na monstera z jednym biegiem moc jest troszke przymala, no i trzecia to taka ze na rynku swiatowym nie ma zadnych czesci tuningowych.
wiec wypowiadac sie nie bede.Ryzyko jest takie ze jak sprzet sie posypie to jednak trzeba czesci ciagnac z USA a to niestety jest drogie i czasochlonne
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick
Witam,
jesli interesuje Cie dobry model to prosze zadzwon do mnie 602 286 314. Jestem z Warszawy. Jesli chcesz autko przed swietami to daj szybko znac. K.
Krzysztof J. Choroszko snipped-for-privacy@post.pl napisał(a):
Reply to
Kuba