samochody RC elektryczne/spalinowe - jak zaczac

Witam
Poszukuje stron o tematyce RC samochodowym, interesuja mnie modele elektryczne jak i spalinowe, faktyczne koszty, jak wyglada troska o stan
techniczny modelu wady i zalety spalinowki/elektrycznego, generalnie wszystkie informacje dla poczatkujacego. Szukalem czegos w google ale glownie sklepy, mozecie polecic jakas kopalnie wiedzy w tym zakresie.
Pozdrawiam Buniek

http://www.rcauto.pl/forum/index.php
PMK

miałem spalinę i zmieniłem na elektryka.Moc jaka oferuja off road-y z silnikami podrasowanymi szczotkowymi jest wystarczajaca aby poszaleć a z silnikami 3 faz.to juz odjazd.Elektryk to minimalne koszta eksplatacji i czysty model i rece.Spalina oczywiscie ma swoje zalety ale tez i poważne wady.Elektryki juz dogoniły spaliny a nawet je przewyzszaja stosunek wagi do mocy

No tak a co z energią i ilością pakietówe?
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4164 (20090617) __________