[RC] Jak prostować balsę ?

Witam Mam krawędź natarcia z balsy i chciałbym ją wykorzystać (do budowy modelu :)). Ale niestety jest krzywa czyli wygięta w łuk. Wygięcie jakieś 2cm na metr długości listwy. W jaki sposób sprawić aby była prosta ?. Czy może dać sobie spokój i kupić drugą ?. pozdrawiam Tomek Nawacki

Reply to
Tomasz Nawacki

A jak jest wygieta patrzac pod katem umieszczenia w profilu - w pionie czy w poziomie? Jezeli w poziomie to spokojnie mozesz przyklejac o ile masz sztywne glowne dzwigary. Jezelu wygieta jest w pionie to jest do wyrzucenia chyba ze:

Ja wyprostujesz na mokro. Trzeba ja zwilzyc pod kranem, zeby nasiaknela woda i przymocowac na czyms plaskim. Zeby zwiekszyc tempo odginania mozna ja przegiac w druga strone i pozostawic do zupelnego wysuszenia. Byle nie przegiac z tym przeginaniem ;-D

Reply to
PJ