Ale ta zywica wytrzyma 250C ?

wytrzyma.
--
Marcin

> metodach

> eju po lutowaniu nie ma ma tak

Konrad Anikiel wrote:

    Pozdrawiam, Piotr

Troche watpie czy drewno 250C wytrzyma, ale Wikol to na pewno nie :-)
Papier podobno wiecej wytrzymuje ... z tektury/preszpanu/fibry wyciac?
https://holtex.pl/menu/produkty/uszczelnienia-techniczne/papier-uszczelkowy/preszpan/
Wpadla mi kiedys nazwa tworzywa na wysokie temperatury, ale wypadla. Nie teflon, nie zylon ... moze kapton ? Dupont twierdzi, ze to 400C wytrzyma ... wiec jak to obrabiac ?
A moze teflon sie nada ?
Bo jesli nie lepic z ceramiki ... to jeszcze sa kleje do klockow hamulcowych i sama masa na okladziny.
No i silikony na wysokie temperatury, tylko bawic sie w odlewnika, przerabiac drukarke, czy wycinac ?
https://termoplastik.pl/plyty-silikonowe/
J.F. wrote:

tylko w postaci folii.
https://3dl.tech/druk-3d-sla/
    Pozdrawiam, Piotr

? nie nada. ?pny mi jest

lutowanie w piecu. > >

lutowanie w piecu.
W hot pocie to lutujesz?

To dlaczego nie moze pradu przewodzic ? Moze z metalu wyciac ?
Albo z jakiegos silikonu forme z dnem ...

Spytac warto, ale ciekaw jestem jak to z tempeatura w praktyce. Choc tak jak napisali ... to zaledwie jak mieknie ...

Rodzaje filamentu: PEEK, ULTEM https://orllo.pl/drukarka-3d-f3d-420.html
WM

https://www.youtube.com/watch?v=XZ1fix58ilM

Robert

WM

Podaje on w opisie link do tej drukarki.
https://www.anycubic.com/products/anycubic-photon-3d-printer?sscid k3_ignh3&
Robert

Kaptonu w tej formie to raczej nie dostaniesz. Jest jeszcze PEEK, tylko tani nie jest. No ale w sumie po co, skoro i gips i standardowe eposkydy
--
Marcin

Marcin