Jak zrobić latawiec?

Witam
Prosze o porade jak mozna w miare prosto zrobic latawiec. To nie ma byc ani nic skomplikowanego ani drogiego, bo mnie
na to nie stac. Naprzod chcialem po prostu kupic folie, listewki, zylke, klej itd. i zrobic to na czuja, ale pozniej pomyslalem, ze lepiej bedzie, jesli zapytam tych co sie na tym znaja.
Co mi jest potrzebne, jak to polaczyc i co jeszcze powinienem wiedziec, zeby to wszystko prawidlowo uzywac i nie zepsuc?
Mozna pisac na priv i gg.
--
pozdrowienia
Ile masz lat ???:)))))))))

OK
Jezeli kupisz folie listewki zylke itp , to chyba przekroczysz kwote 10 Zł a za tyle mozna juz kupic GOTOWY zestaw ( sam kupilem wiroplata za 12 zł ) ./
Pozdrawiam
Andrzej
grup dyskusyjnych napisał:bikd3o$5te$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Witam!
Andrzej Kostkiewicz wrote:

Za 19zl kupilem jakis czas temu w TESCO latawiec w ksztalcie lotni (trojkat) o rozpietosci ok 1m. Jest na 2 sznurkach tak ze mozna nawet bawic sie w akrobacje.
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

A jesli jednak chce zrobic a nie kupic?
--
pozdrowienia
Leszek..Pawlisz wrote:

Jak chcesz to moge Ci narysowac plan tego latawca, tyle ze do wykonania go beda potrzebne prety weglowe (fi ~5mm). Latawiec w sterowaniu jest latwy - Junior (4 lata) bez problemu sobie z nim radzi...
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

Nie wystarcza listewki drewniane..? :-(
--
pozdrowienia

Nie stac mnie na duze wydatki. Ccce zrobic (na razie) cos... podstawowego.
--
pozdrowienia

jasne !!! i niech pokryje folią mylarovą a na hol nalepsza bdzie nić z kevlaru - powinien zmieścić się w 10 zł Ludzie czy wy naprawde nie budowaliście latawca z sosny i papieru ?????
Witam! *******

Jak bylem dzieciakiem, a bylo to kilkanascie lat temu to zrobilem latawca, a jakze z sosny i papieru. Wyszedl mi calkiem duzy bo wymiary okolo 2m na 1.5m. Latal przy slabym wietrze, gdy mocniej powialo bylo po latawcu.
Jaki moral, kwestia rozmiarow i wytrzymalosci materialow.
Juz od dawna nie popelnilem zadnego latawca, ale o wytrzymalosci materialow pamietam.
-- Pozdrawiam Mariusz Pulkowski RC, plastik, karton - Catalina, M-15 Warszawa
xArEs wrote:

Zbudowalem.... klasyczny.... z listewek i papieru..... Junior pobawil sie nim (tzn potrzymal sznurek patrzac jak unosi sie w powietrzu) jakies 10 minut i poszedl po inna zabawke..... Jak juz wspomnialem - ten w ksztalcie delty (z pretami weglowymi) byl do kupienia za ~19zl... w ostatnia sobote Junior nie chcial wracac z lotniska - doszedl do takiej wprawy w lataniu tym latawcem ze wycinal pionowe i poziome osemki :o)))))
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

Czy to mialo byc smieszne..? ;-) Duzo mam. Ale chce to zrobic dla kogos, kto ma 5.
--
pozdrowienia
To nie mialo byc smieszne , tylko powazne pytanie:)))) . Nie wiem zkim mam dozynienie i jak sie zwracac . Wracajac do sprawy ....