Jak zrobić latawiec?

Witam
Prosze o porade jak mozna w miare prosto zrobic latawiec.
To nie ma byc ani nic skomplikowanego ani drogiego, bo mnie
na to nie stac. Naprzod chcialem po prostu kupic folie, listewki,
zylke, klej itd. i zrobic to na czuja, ale pozniej pomyslalem, ze
lepiej bedzie, jesli zapytam tych co sie na tym znaja.
Co mi jest potrzebne, jak to polaczyc i co jeszcze powinienem
wiedziec, zeby to wszystko prawidlowo uzywac i nie zepsuc?
Mozna pisac na priv i gg.
Reply to
Leszek..Pawlisz
Ile masz lat ???:)))))))))
Andrzej Użytkownik Leszek..Pawlisz snipped-for-privacy@post.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bikbu1$fjh$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
OK
Jezeli kupisz folie listewki zylke itp , to chyba przekroczysz kwote 10 Zł a za tyle mozna juz kupic GOTOWY zestaw ( sam kupilem wiroplata za 12 zł ) ./
Pozdrawiam
Andrzej Użytkownik Andrzej Kostkiewicz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bikd3o$5te$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Witam!
Andrzej Kostkiewicz wrote:
Za 19zl kupilem jakis czas temu w TESCO latawiec w ksztalcie lotni (trojkat) o rozpietosci ok 1m. Jest na 2 sznurkach tak ze mozna nawet bawic sie w akrobacje.
Reply to
Arcimek
A jesli jednak chce zrobic a nie kupic?
Reply to
Leszek..Pawlisz
Czy to mialo byc smieszne..? ;-) Duzo mam. Ale chce to zrobic dla kogos, kto ma 5.
Reply to
Leszek..Pawlisz
Jak chcesz to moge Ci narysowac plan tego latawca, tyle ze do wykonania go beda potrzebne prety weglowe (fi ~5mm). Latawiec w sterowaniu jest latwy - Junior (4 lata) bez problemu sobie z nim radzi...
Reply to
Arcimek
To nie mialo byc smieszne , tylko powazne pytanie:)))) . Nie wiem zkim mam dozynienie i jak sie zwracac . Wracajac do sprawy ....
tu masz link
co chcesz
Powodzenia
Andrzej Użytkownik Leszek..Pawlisz snipped-for-privacy@post.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bikifm$5jt$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Nie wystarcza listewki drewniane..? :-(
Reply to
Leszek..Pawlisz
Nie stac mnie na duze wydatki. Ccce zrobic (na razie) cos... podstawowego.
Reply to
Leszek..Pawlisz
Użytkownik "Arcimek" snipped-for-privacy@terramail.pl napisał w wiadomości news:Xns93E577FF81A35arcimekpwm@193.110.122.80...
jasne !!! i niech pokryje folią mylarovą a na hol nalepsza bdzie nić z kevlaru - powinien zmieścić się w 10 zł Ludzie czy wy naprawde nie budowaliście latawca z sosny i papieru ?????
Reply to
xArEs
Witam! *******
Jak bylem dzieciakiem, a bylo to kilkanascie lat temu to zrobilem latawca, a jakze z sosny i papieru. Wyszedl mi calkiem duzy bo wymiary okolo 2m na 1.5m. Latal przy slabym wietrze, gdy mocniej powialo bylo po latawcu.
Jaki moral, kwestia rozmiarow i wytrzymalosci materialow.
Juz od dawna nie popelnilem zadnego latawca, ale o wytrzymalosci materialow pamietam.
Reply to
Mariusz Pulkowski
Zbudowalem.... klasyczny.... z listewek i papieru..... Junior pobawil sie nim (tzn potrzymal sznurek patrzac jak unosi sie w powietrzu) jakies 10 minut i poszedl po inna zabawke..... Jak juz wspomnialem - ten w ksztalcie delty (z pretami weglowymi) byl do kupienia za ~19zl... w ostatnia sobote Junior nie chcial wracac z lotniska - doszedl do takiej wprawy w lataniu tym latawcem ze wycinal pionowe i poziome osemki :o)))))
Reply to
Arcimek