[OT|RC]Przygoda w sklepie(dlugawe)

Witam!
Jak moza wyczytac w moim ostatnim poscie poszukuje zasilania do nowego
modelu.
Poszukiwania zaniosly mnie do sklepu "Swiat baterii" ktory calkiem niedawno
zostal otworzony niedaleko mnie.
Po wejsciu do sklepu z mojej strony padlo konkretne pytanie o jakies male
alumulatorki NiMH do 800mAh. Sprzedawca zaproponowal mi najmniejsze jakie
mial, rozmiar AAA, 800mAh pojemnosci, 12zl/sztuka. Wygladaly calkiem,
calkiem, ale jak dla mnie taka cena za wodorki to przesada(tyle kosztuje
Sanyo 500AR(NiCd)). Z czystej ciekawosci zapytalem co to za firma,
odpowiedz brzmiala: Forever. W tym momencie omal co nie parsknalem
smiechem(na Allegro Sanyo Twicell 750mAh kosztuje 5zl) - tyle za taki
szajs?!(pomyslalem, a nie powiedzialem =P ).
Dobra -mysle- z innej beczki; a moze jakies baterie Litowe do komorek.
Sprzedawca powiedzial ze ma ale nie da sie ich uzywac bez elektroniki! No
to mowie ze ograniczenie pradu rozladowania/ladowania oraz ladowarke to
sobie sam moge zrobic i ze nie ma problemu. Sprzedawca na to ze i tak: "bez
elektroniki one nie beda dzialac"!!! W tym momecie musial zobaczyc moja
ledwo powstrzymujaca sie od smiechu mine i wskazal jedna od Noki 3310,
ktora byla wtyceniona na 42zl!(na Allegro mozna taka dostac chyba od 20zl)
Serdecznie sprzedawcy podziekowalem i wyturlalem sie ze skepu =)
Nadal poszukuje jakiegos pakieciku... May-Day!
Reply to
Doman
U¿ytkownik "Doman" ...
Zwa¿, ¿e gdyby ceny na aukcjach Allegro by³y takie same jak w sklepie - nikt by tam nie kupowa³.
Pozdrawiam,
Kaper
Reply to
Kaper
Wiem przeciez =) Znam tez lepsze numery niektorzy mniejsi sprzedawcy zaopatruja sie przeciez na Allegro, potem narzut 30% i interes gotowy.
To moze jeszcze inaczej w sklepie obok byly tez bateria do komorek do 3310 kosztowaly 30zl. Ten sam typ(zapomnialem dodac te do Noki tez Forevera byly). Ot roznica.
Reply to
Doman
Użytkownik Doman napisał:
... W tym momencie omal co nie parsknalem
Nie ma żadnej możliwości, żeby Sanyo Twicell 750mA kosztowały OKOŁO 5zł w legalnym sklepie detalicznym, ktory płaci podatki, VAT i nie handluje lewizną z walizkowego importu. Zastanów się skąd się bierze Twoja pensja, albo pensja tatusia jeśli jeszcze nie pracujesz. A jeśli tatuś też nie pracuje, to pomyśl np kto placi za oświetlenie ulicy przed Twoim domem.
Co nie znaczy, ze namawiam do zakupu akumulatorów Forever ;)
P.S A po ile jest benzyna na Allegro? Wie ktoś?
Reply to
A.Grodecki
Pisalem ze na Allegro:
Zastanów siê sk±d siê bierze Twoja pensja, albo pensja tatusia je¶li
To to juz przegiecie, bez przesady.
Ja mysle =)
Bez przesady^2 :>
Reply to
Doman
Użytkownik Doman napisał:
mechanizmy ich powstawania.
Przesada to pojęcie względne ;)
Reply to
A.Grodecki
Nie no, jasne. To moze inaczej: 10-12zl kosztuja Sanyo Twicellki 750mAh w sklepie(a firmowy pakiet Twicellek 7x730mAh - 89zl). (a Forever 800mAh 12zl)
P.S.: Co tam bezyna; za ile gaz?!
Reply to
Doman
jasne :) kiedys chcialem kupic apaature rc. Poszedlem do sklepu i facet zapowiedzial ze sciagnie mi hiteca za 1135 pln. Na co mu odpowiedzialem ze na internecie w sklepie widzialem ja za niecale 700 pln. ZAczal mi sie tlumaczyc ze on tez wlasnie w tym sklepie mi ja zakupi a pozniej zrobi swoje narzuty itd i mi ja sprzeda. Zgadzam sie z czegos trzba zyc. Tylko sie zastanawiam czy rzeczywiscie roznica musi byc az tak duza? Przeciez jak latwo policzyc roznica to ponad 400 zlotych. W rezultacie kupilem aparature w klepie internetowym. Wiec podzielam kolegi zdanie odnosnie akku :) Kazdy chce szybko i duzo zarobic :)
U¿ytkownik "A.Grodecki" <ag.usun snipped-for-privacy@modeltronik.com napisa³ w wiadomo¶ci news:cdrufn$ea9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Grzesiek