[OT|RC]Przygoda w sklepie(dlugawe)

Witam! Jak moza wyczytac w moim ostatnim poscie poszukuje zasilania do nowego modelu. Poszukiwania zaniosly mnie do sklepu "Swiat baterii" ktory calkiem niedawno zostal otworzony niedaleko mnie. Po wejsciu do sklepu z mojej strony padlo konkretne pytanie o jakies male alumulatorki NiMH do 800mAh. Sprzedawca zaproponowal mi najmniejsze jakie mial, rozmiar AAA, 800mAh pojemnosci, 12zl/sztuka. Wygladaly calkiem, calkiem, ale jak dla mnie taka cena za wodorki to przesada(tyle kosztuje Sanyo 500AR(NiCd)). Z czystej ciekawosci zapytalem co to za firma, odpowiedz brzmiala: Forever. W tym momencie omal co nie parsknalem smiechem(na Allegro Sanyo Twicell 750mAh kosztuje 5zl) - tyle za taki szajs?!(pomyslalem, a nie powiedzialem =P ). Dobra -mysle- z innej beczki; a moze jakies baterie Litowe do komorek. Sprzedawca powiedzial ze ma ale nie da sie ich uzywac bez elektroniki! No to mowie ze ograniczenie pradu rozladowania/ladowania oraz ladowarke to sobie sam moge zrobic i ze nie ma problemu. Sprzedawca na to ze i tak: "bez elektroniki one nie beda dzialac"!!! W tym momecie musial zobaczyc moja ledwo powstrzymujaca sie od smiechu mine i wskazal jedna od Noki 3310, ktora byla wtyceniona na 42zl!(na Allegro mozna taka dostac chyba od 20zl) Serdecznie sprzedawcy podziekowalem i wyturlalem sie ze skepu =)

Nadal poszukuje jakiegos pakieciku... May-Day!

Reply to
Doman

Użytkownik Doman napisał:

... W tym momencie omal co nie parsknalem

Nie ma żadnej możliwości, żeby Sanyo Twicell 750mA kosztowały OKOŁO 5zł w legalnym sklepie detalicznym, ktory płaci podatki, VAT i nie handluje lewizną z walizkowego importu. Zastanów się skąd się bierze Twoja pensja, albo pensja tatusia jeśli jeszcze nie pracujesz. A jeśli tatuś też nie pracuje, to pomyśl np kto placi za oświetlenie ulicy przed Twoim domem.

Co nie znaczy, ze namawiam do zakupu akumulatorów Forever ;)

P.S A po ile jest benzyna na Allegro? Wie ktoś?

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Doman napisał:

mechanizmy ich powstawania.