Jakie to farby?

Witam serdecznie :) Mam takie male pytanko. Na instrukcjach Hasegawy sa wyszczegolnione dwa rodzaje farb. Jedne to Gunze i tu sprawa jest jasna. Moze ktos z Kolezenstwa wie jakiej firmy sa te drugie farby? Pozdrawiam i dziekuje bardzo za odpowiedzi. Andrzej

Reply to
andrzej_66

Moge sie mylic, ale nie sa to czasem Gunze emalie i Gunze akryle?

Pozdrawiam Lukasz

Reply to
Lukasz Kedzierski

Prawdopodobnie Mr.Color nie dostepne raczej w Polsce

pozdro Zbych

Reply to
zegeye
Reply to
Marcin Rzeszotek

A co niesie ta wiesc? Bo do mnie jakos nie doniosla 8|

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

w trawie piszczy ze w torze maja miec Gunze. Tylko tyle. Sami Panowie z TTT zeznaja podobnie z tym ze juz nie w trawie. szczegolow i detali narazie brak

KP

Reply to
Kuba Plewka

Kuba Plewka snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

Witam Ponoć mają być w okolicy końca października-początku listopada. Ale za termin nie ręczę (też wiadomości z Tory) Agnieszka

Reply to
Charm
Reply to
Marcin Rzeszotek
Reply to
Marcin Rzeszotek

No masz, czepil sie tego Sidoluxu, jak Lepper Balcerowicza:D

Pzdr, Pavvel

Reply to
nomail

odpisalem Pawelkowi na priv :-)))

KP

Reply to
Kuba Plewka

Użytkownik "Kuba Plewka" napisał:

Witam.

Nie "może za bardzo" tylko "za bardzo". Niewiele rzeczy mnie dziwi. A już napewno nie ceny. Cena będzie jaka będzie. Narazie tych farb nie ma na polskim rynku. No może trochę ma GPHobby. A w Pradze znajomy kupił po ~ 8 zł.

Użycie wyrazu "też" jest jak najbardziej nie wskazane, bo mnie nic nie ściska.(nawiasem jest ich tylko 10ml w słoiczku i nie tylko w USA;)

Wiem.

Nie ma za co. Uważasz co uważasz. Myślę, że zdecydowana większość grupowiczów zna Twoje opinie, które zaznaczasz przy każdej nadarzającej się okazji. No chyba, że coś zepsujesz to następuje zwrot o 180 stopni:)

Jak najbardziej się zgadzam.

Świetny efekt. Najlepszy pod kalki. I tak można w kółko.

Z tych trzech króciutkich zdań wydobyłeś moją opinię? Logicznie wygląda to tak: Marcin zapytał się o cenę. Można wnioskować, że jest to dla niego ważne.Skoro tak to napewno chciałby żeby była jak najniższa. Określiłem więc minimalną cenę poprzez zdanie "Poniżej 10 zł nie ma co liczyć" łącząc się z nim w "bólu" :) Mój ewidentny błąd polegał na napisaniu wszystkiego w jednej wiadomości. Napewno się się poprawię.

No fajnie, że nie żałujesz. Ja i moja rodzina cieszymy się razem z Tobą:) (zastanowiłeś się kiedyś co kogo obchodzi na co możesz sobie pozwolić a na co nie?)

I ja również.

Pozdrawiam

Marcin Rzeszotek

PS. Ton mojego postu jest nieco zgryźliwy. Nie chciałem Cię urazić (na "stary" sobie nie pozwoliłem:)). Dla mnie dziwna była Twoja reakcja.

Reply to
Marcin Rzeszotek

Użytkownik "Kuba Plewka" napisał w wiadomości :

Kiedyś już pisałem dlaczego go używam.

Nigdy się nad tym nie musiałem zastanawiać: pl.rec.modelarstwo i wszystko jasne.

Naturalnie. Tylko w odpowiednim temacie i kontekście. Ktoś zapytał o rodzaj farby, ktoś mu dopowiedział, zaśmiałem się z ich dostępności. Ktoś zapytał o cenę, ktoś mu odpowiedział. Ty się zaperzyłeś. Uważam wręcz, że potraktowałeś mnie jak dzieciaka oferując (i nabijając się z nich) różne produkty, które są znane od dawna. Ja nie zostałem dłużny ale przyznałem się do błedu. Każdy kulturalny facet napisałby "przepraszam źle zrozumiałem, bo odpisałeś pod nieodpowiednim postem" itp. I nie pisałby z powodu jakiego Me ściska go w dołku.

Oczywiście, że tak. jednak zawsze można się zastanowić nad tym co i gdzie się pisze. Na przykład w swojej odpowiedzi wogóle nie pociągnąłeś wątku samego Gunze i jego ceny. Wydaje mi się, że ten wątek (główny jak by nie było) potraktowałem dość rozważnie i rzeczowo, natomiast Twoje wynurzenia traktowałem trochę inaczej.

Możesz się nudzić. Lecz lepiej wyciągnij wnioski.

To prawda. Starałeś się.

A ja pozdrawiam

Marcin Rzeszotek

PS. właśnie zauważyłem, że napisałem pod odpowiednim postem (Marcina K) Także tym bardziej nie rozumiem.

Reply to
Marcin Rzeszotek

Sluchajcie, chcecie sie klocic, robcie to na priva! Albo znowu uruchomie plonkownice. Zaczyna mnie naprawde szlag trafiac. Moze byscie sobie do modeli usiedli, co?

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

:-) ja od nich wlasnie wstalem :-) KP