motoszybowiec 3m - warto?

Nie podopowie Ci na temat motoszybowca (ale z checia sie dowiem gdzie sa takie i w jakiej cenie), ale jesli chodzi o aparature to przy takiej roznicy cen bierz Royal EVO. Ta aparatura to zupelnia inna klasa.

Reply to
Patryk Sokół

Heh... Ale sie machnalem. Myslalem, ze roznica cen to 100, a nie 1000zl. NIe zmienia to faktu, ze jezeli masz mozliwosci to lepiej wyjdziesz dokladajac do nadajnika

Reply to
Patryk Sokół

promian napisał(a):

Czesc, Odpisalem Ci na priva. pozdr. Jerzy

Reply to
george_t

promian napisał(a):

Zamiast Royal Evo 7, która nie jest zbyt rozbudowywalna polecam (w tej samej cenie czy nawet ciut mniej bo 279€) Graupner MC19. Masz tam 12 kanałów i dowolnie programowane przełączniki (ma to dopiero Royal Evo 12, który jest dużo droższy od 7-ki)

Reply to
mrqs

Dostalem - dziekuje.

Czesc, Odpisalem Ci na priva. pozdr. Jerzy

Reply to
promian

promian napisał(a): ..............

Ja mam dobre doświadczenia, zarówno jeśli chodzi o sposób obsługi (kontakt, podejście) jak i jakość modelu.

Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Reply to
Dariusz Jaskowski

Lukasz napisał(a):

Witam

Cięciwe zwykle podaje się u nasady skrzydła - tak więc nie da się wyliczyć powierzchni. Nie wiadoma jak cięciwa zmienia się na długości skrzydła.

Pozdrawiam

Reply to
Piotr Piechota
Reply to
Dariusz Jaskowski

Dariusz Jaskowski napisał(a):

Zanim przeszedłem na Graupnera bawiłem się Multiplexem :)

Reply to
mrqs

promian napisał(a):

W Polsce chyba nigdzie (jakżeby inaczej?). ALe np w

Nie.

12 to 12. Graupner juz się nie bawi w oznaczenia tego typu. Czyli 4 kanały drążków + 8 na przełącznikach, potencjometrach itd. "Dodatkowe kanały" załatwiasz zwykłymi przełącznikami przemysłowymi po 2-5zł za szt.

Polecam swój opis w RC Przeglądzie lub tu:

Z tego, co mi wiadomo, już parę osób zakupiło MC19 i są bardzo zadowolone.

Reply to
mrqs

Dariusz Jaskowski napisał(a):

W czasie latania masz patrzeć na model a nie na ekran... hihihi ;) Poza tym, MC19 ma czytelniejszy ekran od Evo (więcej i czytelniejsze informacje). ok, bo się rozpędzimy i będziemy się licytować ;) hehe

Reply to
mrqs
Reply to
Dariusz Jaskowski