Jak zrobić osłonke kabiny w kartonówce??

Cześć. Jestem modelarzem z Elbląga. Mam problem. Sklejam modele kartonowe od
pewnego czasu i czy ktoś moze wytłumaczyć jak "Wytłacza" sie własnoręcznie
osłonki kabin. Zawsze robiłem według wzoru załączonego, ale jak wiadomo są
widoczne rozcięcia. Z mojego F-16 nie jestem zadowolony do końca, bo osłonka
nie jest ciekawa. Chiałbym mieć jednolitą. Jakiego materiału użyć? Sklepu
modelarskiego tu nie ma i nie mam jak sie kogokolwiek poradzić, dlatego
pisze z prośbą. Prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam wszystkich modelarzy.
as snipped-for-privacy@mportal.pl
Reply to
as_przestworzy
Użytkownik "as_przestworzy" <as snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:d01i5m$gh8$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Ladziak" <nie
Użytkownik "as_przestworzy" <as snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:d01i5m$gh8$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Zamówic w Gomixie w Bydgoszczy chyba 2,50
Reply to
Jerzy