Jak zrobi? pakiet 7.2V ?

Witam,
dziś odgrzebałem w piwnicy zdalnie sterowany samochód firmy Nikko.
Niestety nie ma on pakietu. Na razie nie chcę wydawać za dużo kasy i
dlatego chciałem tak na szybko uzyskać 7.2v żeby zobaczyć czy autko w
ogóled ziała. A nuż może w młodości chciałem go ulepszyć ;) I teraz
już nie działa.
W necie wyczytałem ,że 7,2v można uzyskac przez połączenie szeregowe 6
baterii 1.2v. Mógłby ktoś jak krowie w rowie wytłumaczyć dokładnie co
z czym polutować ? Najlepiej gdyby ktoś maznął prosty rysunek w
paincie ;)
Pzdr
Radek
Reply to
Shark
Ja dodam tylko, że nie można lutować akku.. jeżeli nie musisz tego mieć na JUŻ.. to kup na allegro, ostatnio widziałem stare akku 7.2V sprawne za 5 zł..
pozdro
Reply to
Gondoller
Dnia 03-02-2007 02:01, Użytkownik Shark napisał:
Tutaj znajdziesz coś na ten temat
Pozdrawiam. Mariusz.
Reply to
Bonawentura
Dnia 03-02-2007 09:21, Użytkownik Gondoller napisał:
A to ciekawe. No popatrz - nie można a wszyscy lutują. Pozdrawiam. Mariusz.
Reply to
Bonawentura
Użytkownik "Bonawentura" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:eq1js5$fos$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl...
To pewnie był tzw. "skrót myślowy" dla zielonego w temacie. Jeśli ktoś się pyta, jak zrobić pakiet 7,2V z ogniw 1,2V, to nie posądzałbym tego kogoś o umiejetność prawidłowego lutowania tychże ogniw... :-)
Reply to
Michał Kupski
Najlepiej gdyby ktoś maznął prosty rysunek w paincie ;)
Połóż sobie na stole paluszki w szeregu jeden za drugim. Plus poprzedniej z minusem następnej.
Reply to
Lukasz
Użytkownik Lukasz napisał:
Coby tylko koleczka nie zrobil :) polecam zakup koszyczka a lutownice na razie niech zostawi w spokoju
Reply to
AlexY
(ciap)
(ciap)