[Zlot w Pile] Prośba

Witam:)
W zasadzie mam trzy ostatnie (mam nadzieje) sprawy.
1. Dziś około 16:00 zamykamy listę chętnych !!
Zabierzcie ze sobą przedłużacze, im dłuższe tym lepsze, musimy pociągnąc prąd z domku do miejsca lotów - brakuje jeszcze parę
metrów:)
3.Weźcie śpiwory!!!!
Pozdrawiam i do zobaczenia w Pile
Jurek v P
Reply to
Jurek v P
Dach nad glowa zapewniony ?
Michal Sz.
Reply to
Michal Sz.
Mam pytanie Jurku do Ciebie: Mogę zapisać się mimo że są małe szanse na to że przyjadę? Ostatnio było sporo miejsca...ale mogę wziąść namiot ;P żaden problem.
Jak dotąd nie mam pojęcia czy pojadę :( Została mi ostatnia deska ... ale mogę się dowiedzieć po 16 dlatego to pytanie...
Reply to
Olshaq
Miejsce jest. Pomyśl tylko o transporcie..boooo, Jeśłi nie PKP i PKS to pozostanie Ci tylko PPP...a szkoda...
do zobaczenia
JvP
Reply to
Jurek v P
Mam nawet dwa ;-D
A ja Jureczku mam tylko jedna prosbe: Obiecaj mi, przysiegnij, ze wbrew temu co sie dzieje w atmosferze, bedzie ladna pogoda. Plizzzzzzzzzzz.
Reply to
PJ
Mamy dyspensę na sobotę!
JvP