Mam problem ...

Hej,

Mam problem. Posiadam przekładnie do silnika elektryczneho firmy HACKER Sprint. Ma przełożenie 3,6 do 1. Posiadam równiez śmigło firmy APC 10 x 7. Mój problem polega na tym że nie moge, mimo pierścieni dodanych do śmigła tak osadzić śmigłażeby sie dobrze trzymało. Sa luzy midzy wałem przekładni a śmigłem. Co mam zrobic ??

Reply to
Tomek

Użytkownik Tomek napisał:

Moze powinienes kupic piaste do smigla, ktora zmieni srednice piasty, na standardowe 5 mm. Nie bedzie problemu z pierscieniem, bo jeden ma wlasnie 5 mm. Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

Hej,

Jeśli chodzi o średnice wału przekładni to wynosi ona dokładnie 4,3 mm. Sprawdzałem suwmiarką. No a najmniejszy pierścień do śmigła APC ma wewnątrzną średnicę 5 mm. Może przekładnie mam "lipną"?. Jeśli tak, to jaką polecalibyście do silnika 400 ?.

Pozdrawiam Tomek

Reply to
Tomek

Hej,

Sprawdzałem dokładnie: Ośka przekładni ma 4,2 mm. Cała przekładnia jest plastykowa ale wał (ośka) jest z metalu. Może lepiej byłoby kupić inną przekładnie. Jaką polecacie do silnika 400 o przełożeniu 2,3 do 1 ??.

Pozdrawiam Tomek

Reply to
Tomek