Mam skrzydla, co dalej?

Mam nastepujace skrzydla: dwa platy 90x20cm kazdy, laczone specjalna szuflada z ktorej skrzydla sie wypinaja w czasie kraksy profil E-193, lotki 3x60cm od konca skrzydel wznios okolo 6-8 stopni skrzydla pokryte w calosci blsa 1.5mm i oklejone folia, ogolnie cholernie mocna konstrukcja waga 340g, (nie za ciezkie???)

I teraz prosze o porade co z tego moge zrobic (jakies plany kadluba), dyponuje nadajnikiem Hitec Neon-SS, odbiornik, 3 mikroserwa Hitec HS-81. Najbardziej interesuje mnie czy da rade z tego zrobic szybowiec bo juz nie mam kasy na silnik, aku, itp., ewentualnie motoszybowiec z tanim napedem spalinowym bo elektryki sa drogie i ciezkie, jakos nie mam przekonania do nich.

Zdaje sie na Wasza wiedze i intuicje.

----------------------- Pozdrawiam Pawelky.

Reply to
Pawelky

Skorzystaj z programu do wyznaczania środka cieżkości jest już po polsku i zaprojektuj kadłub oraz usterzenie i najwygodniej zrób napęd elektryczny np trójfazowy

Reply to
Marian