Mam skrzydla, co dalej?

Mam nastepujace skrzydla:
dwa platy 90x20cm kazdy, laczone specjalna szuflada z ktorej skrzydla sie
wypinaja w czasie kraksy
profil E-193, lotki 3x60cm od konca skrzydel
wznios okolo 6-8 stopni
skrzydla pokryte w calosci blsa 1.5mm i oklejone folia, ogolnie cholernie
mocna konstrukcja
waga 340g, (nie za ciezkie???)
I teraz prosze o porade co z tego moge zrobic (jakies plany kadluba),
dyponuje nadajnikiem Hitec Neon-SS, odbiornik, 3 mikroserwa Hitec HS-81.
Najbardziej interesuje mnie czy da rade z tego zrobic szybowiec bo juz nie
mam kasy na silnik, aku, itp., ewentualnie motoszybowiec z tanim napedem
spalinowym bo elektryki sa drogie i ciezkie, jakos nie mam przekonania do
nich.
Zdaje sie na Wasza wiedze i intuicje.
Pawelky.
Reply to
Pawelky
Skorzystaj z programu do wyznaczania środka cieżkości jest już po polsku i zaprojektuj kadłub oraz usterzenie i najwygodniej zrób napęd elektryczny np trójfazowy
Reply to
Marian
Juz jeden zaprojektowalem (dolnoplat) i lata jak siekiera, dlatego pytam czy z tymi skrzydlami jest wszystko jak trzeba, czy moze sie nadaja tylko do gornoplatow? A co do programu to bylbym wdzieczny za link bo znalazlem 3 i wszystkie po niemiecku:(
Reply to
Pawelky