Mam pomysł-nie wiem czy realny

jest pewna rzecz która kosztuje 40-60 $ ,w Polsce tego nie sprzedają bo
sprzedaje się tylko to co jest najtańsze i niezbędne,ten przedmiot nie
posiada części ruchomych ani elektronicznych ale jest przeznaczona do
elekroniki
tak się zastanawiam czy nie da się tego wyprodukować tutaj za mniejszą
ceną,chociaż słowo "produkcja" jest zbyt wielka bo to kwestia
przekręcenia gotowych elementów
czego potrzebuję? potrzebuję gotowego modelu żeby sprawdzić ile będzie
kosztowało wykonanie,jakie będzie zainteresowanie takim produktem
kogo potrzebuje ? kogoś kto ma warunki żeby coś sklecić,czyli warszat
chociaż produkt będzie ważył około 2 kg,dodatkowo jakieś zdolności
manualne i projektowe,ja mam pomysł i zapał,jeżeli wypali dzielimy się
zyskami
jestem z Krakowa
jeżeli NTG to przepraszam,jeżeli komuś wyda się to śmieszne to niech
zachowa to dla siebie bo ja tylko chcę coś zrobić a nie narzekać że jest
kryzys i nic się nie opłaca
firefox76 (at) gazeta.pl
Reply to
Firefox
Nie, czemu nie: pomysł jest super. Nie sądzę wprawdzie, że znajdziesz takiego, co chce coś robić i wie jak to robić, tylko nie wie co ma robić. Ale powodzenia!
Konrad
Reply to
KA
Użytkownik Firefox napisał:
No nie bo spadne z krzesla.
Reply to
Rico
Teoretycznie jestem zainteresowany. Ale proponuję zebyś mi zapłacił za wykonanie prototypu. Dedukuje również że będziesz potrzebował dokumentację i technologię. Jeśli Ci to odpowiada to napisz do mnie. Tomek
Reply to
tomek tarasiuk
Rico napisał(a):
to spadaj
Reply to
Firefox
tomek tarasiuk napisał(a):
problem w tym że nie wiem ile ci zapłacić,pomyśle nad tym,jak coś wymyśle to złoże konkretną propozycje
Reply to
Firefox
Użytkownik "Firefox" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d5r0jc$7rk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Jakoś nie jestem w stanie wyobrazić sobie przedmiotu mającego związek z elektroniką, ważącego 2kg, składającego się ze skręconych części, chociaż wobec siebie nieruchomych i nie mającego w sobie żadnej elektroniki. To co to jest? Statuetka Kirchoffa?
Chyba się zagalopowałeś co do tego ,,braku części ruchomych'' i chyba wiem co to jest. Coś takiego? (strzelam)
GK
Reply to
Grzegorz Kimbar
hehehe...to nie to,nikt nie jest zainteresowany więc po co mam zdradzać swój pomysł,zresztą to nie mój pomysł tylko juz istnieje,chce go zmodyfikować no i ewentualnie produkować...
Reply to
Firefox
A może to lekkie biurko pod kompa/
Reply to
ela
ela napisał(a):
oryginalny produkt ma około 800 gramów,ja chce trochę cięższy,nie sądze żeby można było zrobić tak lekkie biurko ;)
to jest coś co znajduje się w komputerze,dla ludzi ceniących...komfort pracy,nie jest niezbędny ale z uwagi na niedostępność i cene zupełnie nieznany w Polsce
Reply to
Firefox
Użytkownik "Firefox" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d5so9e$edt$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
WIEEEEMMM !!!!
Oryginalny produkt to zasilana z USB podstawka grzejna pod filiżankę z kawą/herbatą, Ty zaś chcesz zrobić cały ekspres ;-)))
W takim razie ja jeszcze poproszę o opcję II: zasilaną z USB chłodziarkę do piwa.
Jarek P.
Jarek P. napisał(a):
sam kabel usb jest chyba droższy od takiego urządzenia :)
chłodziarka na USB? hmm jeśli by to było sensowne to czemu nie,ale najważniejsze są koszty,zresztą nie chce się szarpać z unijnymi certyfikatami,urządzenie nie będzie do niczego podpięte
Reply to
Firefox
Jeżeli to jest taka rwelacja proponuję, przyjedź do mojej firmy i zaprezentuj swój pomysł mojemu dyrektorowi. Moja firma jest wstanie zrobić wszystko.
Reply to
ela
ela napisał(a):
możesz napisać jaka to firma?
Reply to
Firefox
Firefox snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Ok. Tomek
Reply to
tomek tarasiuk
Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Nr 2 w Grudziądzu Pozdrawiam
Reply to
Ela
Użytkownik "Firefox" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d5r0jc$7rk$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Weź pod uwagę, że to "coś" jak takie wspaniałe, to może być opatentowane...
Reply to
Xander
Przez ciebie w następnym standardzie obudów bedzie USB 3.0 z zasilaniem na 3 fazy po 15A każda... wtyczki oczywiście do zaciskania....
CosteC
Reply to
CosteC
Ogólnie mówiąc: pomysły genialne, zwariowane i takie sobie. . Nio ba, ale takie cóś to każdy z nas ma, nawet jak to jest pomysł bardzo oryginalny i tylko twój to najwyżej za miesiąc okazuje się, że już to ktoś w świecie produkuje seryjnie. BTW Ileż ja mam kosmicznych pomysłów związanych z podróżami w czasie ! Wątpię czy firma "el.maj" nawet się tym zainteresuje. . Tak więc "kolego" wyrwałeś się jak filip z konopii....lub odkryłeś hamerykę (kolejny raz) ;) Lepiej jednak sam to cóś zrób, wcale to nie jest aż takie trudne. . W sumie hmmm... chciałbyś szybko się dorobić produkcją mało seryjną poza prawem patentowym. Jest to realne, lecz na czarnym rynku. A w śród znajomych niewiele tego sprzedasz. Gadżety zaś do komputerów w postaci chłodziarki do piwa lub odkurzacza na złącze USB są dawno znane. Czy ty wogule czytasz miesięczniki popularno - naukowe, elektroniczne i komputerowe? Myślę, że nawet w Afryce nie znajdziesz wyrobnika ;) 73! Ps. Jestem jednak za tym byś dalej próbował, liczy sie pomysł i złota rączka. Powodzenia, i nie zrażaj się starymi ramolami ;)
Reply to
Asimo