POSZUKUJĘ PLANÓW KUTRÓW !! MAM NA WYMIANE !!

Witam
poszukuje planów kutrów rybackich z początku XX wieku, w szczególności kutry
żaglowo-motorowe, jesli ktoś ma to chetnie się wymienię !!..mam u siebie około
300 planów szkutniczych i około 1500 lotniczych jako skany z planów i rysunki
w autocadzie...da się z nich budować modele - sprawdziłem osobiście !! jesli
ktoś posiada dokumentację jakiej szukam prosze o kontakt snipped-for-privacy@op.pl GG 2821692
( pisać nawet jesli niedostępny ) , chetnie sie wymienię lub odkupię !!
Pozdrawiam
Marek
Reply to
MarekS