Poszukuję stron na temat silników okrętowych

Poszukuje stron na temat silnikow okrętowych. Interesuje mnie praktycznie
wszystko. Od szczegółowych danych aż po ciekawe strony z galeriami.
Pozdrawiam
Tomek
Reply to
Tomek
Użytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Był na tej grupie dość długi wątek temu poświęcony nie tak dawno.
Reply to
Robert Tomasik
Mysle ze najlepiej

A.L.
Reply to
A.L.
Witaj Tomku!
Jeśli Cię to urządza to mogę podać tytuł książki na ten temat: "Technologia spalinowych siników kolejowych i okrętowych" autor Zbigniew Łukomski - WKŁ 1972 Andrzej
Reply to
Andrzej Gdula