Modelarze z Wrocławia

Witam,
Szukam modelarzy, modelarni, klubu we Wrocławiu, zamierzam rozpocząć
przygodę z modelarstwem lotniczym RC, z grubsza interesuje mnie temat
(moto)szybowców i chciałbym, jeżeli byłoby to możliwe, przypatrzeć się,
poduczyć technik budowy, pomóc, po prostu chciałbym wejść w ten temat w
miarę możliwości nie ucząc się na własnych błędach. Może parę słów o
sobie, modelarstwem interesowałem się od małego, od podstawówki, przez
wiele lat sklejałem modele kartonowe i próbowałem w modelach latających,
niestety dziura w jakiej mieszkałem nie dawała mi żadnych szans rozwoju
(Kotlina Kłodzka, konkretnie - Międzygórze, miejscowość piękna lecz
sukcesywnie zarastająca buszem). W szkole średniej i przez studia
próbowałem realizować się poprzez latanie na paralotniach, ostatecznie
jednak po pięciu latach dałem sobie z tym spokój, gdyż możliwości tego
sprzętu są mierne a poza tym jeszcze długo nie będzie mnie na to stać na
poważne 'wożenie swojej dupy' po niebie. W tej chwili zacząłem pracować we
Wrocławiu i chciałbym powrócić do mojej pierwszej miłości i szukam
jakiegoś kontaktu (nie matrymonialnego).
pozdrawiam wszystkich
Remigiusz Żukowski, snipped-for-privacy@epf.usunto.pl
Reply to
Roland
Koniecznie do Aeroklubu Wrocławskiego - Sukaj Jana Ochmana, Krzyśka Wasiaka - fotki ich na naszej stronie w dziale zawody Mistrzostwa
Reply to
Jerzy
Prostuje niniejszym Krzysztof Wasiak - nie jest członkiem sekcji mod. Aeroklunu jet nie zrzeszony . Ale obaj Panowie to mistrzowie nad Mistrze u moga służyć pomocą i radą Użytkownik "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e5cjhs$qhf$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Jerzy
Ja też jestem z Wrocławia i też niedawno zacząłem, a właściwie wznowiłem swoją przygodę z modelarstwem lotniczym. Generalnie oprócz kontaktu z Janem Ochmanem, o którym wspominał Jerzy możesz jeszcze po prostu przyjechać na lotnisko modelarskie w któryś pogodny weekend i tam nawiązać kontakty. W okolicach Wrocławia generalnie lata się: 1. Na lotnisku w Rakowie Wielkim (opis dojazdu na mojej stronie
) 2. W Szymanowie na terenie Aeroklubu jest wydzielony trawiasty prostokąt gdzie można latać, lecz najpierw trzeba to uzgodnić z kimś z Aeroklubu (J.Ochman) 3. Na górce na ul. Ceglanej (teren starego wysypiska - obecnie rośnie tam piękna trawa) - świetne miejsce właśnie dla (moto)szybowców.
Poza tym często aktualne informacje o spotkaniach są wywieszane w sklepach modelarskich naprzeciwko TESCO (modele.sklep.pl) i na pl. Św. Macieja (choć ten ostatni to nie wiem czy jeszcze działa).
P.S. Jest jeszcze góra w Kuraszkowie koło Obornik Śląskich, ponoć tam są też organizowane pikniki modelarskie.
Reply to
Bartek
Cześć, ja zaczynałem rok temu, dorzucę jeszcze wzgórze w miejscowości Rusko - zjaz z A4 na Strzegom świetne miejsce do latania dla "zbozeńców" pozdrawiam, Paweł Bartek napisał(a):
Reply to
Paweł B