Poszukuję planów STAR 266

Witam
Mam pytanie. Poszukuję planów modelu samochodu STAR 266 (z modelarza)
lub innego samochodu ciężarowego.
Chciałbym zbudować model zdalnie sterowanego samochodu ale niestety
nie posiadam żadnych planów.
Może ktoś posiada takie plany i mógłby je udostępnić. W zamian mogę
zaoferować plany łodzi podwodnej Nautilus (takiej z filmu
przygodowego) w CADzie, wraz ze zdjęciami z budowy.
Pozdrawiam Robert snipped-for-privacy@o2.pl
PS: może ktoś budował już jakiś model czołgu lub samochodu od podstaw.
Z czego zrobić np gąsienice, lub jak zrobić formę do odlania kół
czołgu (nie mam nic co by pasowało średnicą do średnicy kół).
Reply to
RoBert