Szuakm planów

Witam! Poszukuję stron z jakimiś fajnymi planami modelarskimi do ściągnięcia (modele samolotów RC). Jeśli ktoś może coś polecić proszę o kontakt: snipped-for-privacy@w.pl. Dzięki.

Reply to
Dombasek

Kto szuka ten znajdzie :-)))))))))))))) Przemek

Użytkownik "Dombasek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bsk1th$k51$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
pemas

(Ok stronka poszukaj plany jest tego pełno naciskaj litery od A do Z)
(też polska stronka, naciśnij na plany)

Pozdro MANtiS !!!

Reply to
Bartosz Budny

To jest właśnie przykład podejścia wielu młodych chłopaków - dajcie mi na tacy. A wystarczyłoby Google.pl

Pozdrowienia Sławomir 'Gmeracz' Gmerek =========================================== Polska Witryna Modelarska:

Sławomir Gmerek

Witaj

Ta strona jest chyba mniej znana, a sa na niej tez linki dalej

Alex

Reply to
rcflight

a czy widział ktoś gdzieś plany Prząsniczki?

pozdrawiam ArturL

Reply to
arsenel

Jesli sie nie myle to w ktoryms FMT byly plany modelu opartego na tym samolocie. Nie mam tych planow przy sobie w Berlinie :-(

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Tak, były wydane "Plany Modelarskie" z modelem Prząśniczki

Reply to
Teos

Dzięki, a moze ktoś wie gdzie te Plany Modelarskie można zdobyć, (archiwalne, xero, itp. itd)

pozdrawiam

ArturL

Reply to
arsenel

Witaj

W Twoim liście datowanym 31 grudnia 2003 (00:10:01) można przeczytać:

Ja mam, szczegóły proponuję na priv'a.

Reply to
Teos

Mam ten numer PM. Jeśli chcesz mogę Ci "opchnąć" ;o) Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
Dombasek

Mam ten numer PM. Jeśli chcesz mogę Ci "opchnąć" ;o)

dzieki, znalazłem gościa z niepotrzebnymi mu planami i już wpłaciłem mu na konto, gdyby coś nie wypaliło (mam nadzieję ze nie) to sie uśmiechnę

dzieki za odpowiedź

ArturL

Reply to
arsenel