poszukuję rysunków i planów

Witam
Poszukuję rysunków, planów, wymiarów maszyn budowlanych, w szczególności
koparek, spychaczy, żurawi samojezdnych; maszyny zarówno produkcji polskiej jak
i innej; najbardziej interesowaly by mnie wymiary spychaczy DT-75; DT-85,
Staliniec,T-130 oraz koparka Warynski K 406; Warynski K 408; Warynski K 611;
Posiadam plany rysunkowe koparki Waryński K-606 w pierwotnej wersji, ogólne
plany rysunkowe nowszych odmian koparek Waryński oraz mnóstwo zdjęć maszyn
różnych producentów.
O kontakt proszę na adres snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
Pozdrawiam wszystkich modelarzy
Reply to
Marko
Fakt, modele budujemy, ale nie doszly jeszcze do rozmiarow takich, zeby potrzebne byly spychacze, dzwigi, koparki i inny ciezki sprzet. Moze za kilka lat ;)
Pozdrawiam ;)
Reply to
Bresio
Kazdy moze miec specyficzne zainteresowania, mnie np interesuja takie maszyny podobnie jak wielu ludzi, ale wśród modelarzy to naprawde bardzo znikoma liczba osób preferuje taki sprzęt w swojej kolekcji :) Ja bym chcial w swojej kolekcji wlasnie kilka takich maszyn :)
Pozdrawiam Marko
Reply to
Marko