Malowanie depronu ?

Witam!
Czym malujecie depron ?
Plakatowki zostaja na palcach a farby w spraju zmienialy mi derpon we
flaczki.....
Czy sa jakies farby ktore dobrze sie trzymaja depronu jednoczesnie nie
niszczac go ?
Reply to
Arcimek
U¿ytkownik "Arcimek" snipped-for-privacy@f.plNOSPAM napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns95918599CBD26arcimekpwm@193.110.122.97...
2 x Sidolux , szlifowanie ( powierzchnia g³adka jak d... niemowlaka ) i ka¿da dowolna farba - nawet niszcz±ca styropian (równie¿ te w spraju )
buwi777
Reply to
buwi777
Witaj
Ja maluje tylko acrylami, styro i depron, przy czym depron ma jedn± powierzchnie ¶lisk± i czasem farba nie pokrywa delikatnie pewnych miejsc, ale kolejna warstwa za³atwia to ju¿ skutecznie. Kiedy¶ u¿ywa³em Pactry ale cenowo odstrasza jak masz malowaæ ca³y model kilkoma s³oiczkami po 4z³, w tej chwili kupuje acryl pó³mat w normalnych litrowych puszkach i maluje tym depron, dzia³a rewelacyjnie.
Pozdrowaiwienia LarsD

LarsD
Witam!
buwi777 wrote:
Tiaaaa..... ale wtedy waga wzrasta nieco niepokojaco.... ;o)
Reply to
Arcimek
Wiaj!
LarsD wrote:
I tego sie bede trzymac :o)))) Zobaczymy co z tego wyjdzie.. (w przyszlym tygodniu :o)
Reply to
Arcimek
A cos wiecej?? Co to za firma , jakie ceny i gdzie kupujesz ten acryl. Ja spotkalem sie z acrylami w plastycznych sklepach, ale tez drogawo wychodzi. Moze ktos wie gdzie np. dostac w rozsadnej cenie acryl w sprayu? ( najtaniej gdzie widzialem to 14zl/200ml to tez drogawo za taka pojemnosc :(
Reply to
armania
Z glebin modelarni ...
A> Witam!
A> Czym malujecie depron ? A> Plakatowki zostaja na palcach a farby w spraju zmienialy mi derpon we A> flaczki..... A> Czy sa jakies farby ktore dobrze sie trzymaja depronu jednoczesnie nie A> niszczac go ?
Kada farba akrylowa. W szpaju tez ale pod warunkiem ze jego pednik nie zre deponu - trza sprawdzic oranoleptyczne. Z akrylami modelarkimi nie ma najmniejszymi poblemami - rozpuszczalnik to woda. Polecam odwiedzic najblizszy sklep gdze sa farbki do modeli redukcyjnych i pytac sie o akryle - mnogosc kolorw.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Humbrol tez nie wcina depronu