malowanie aerografem - parę pytań

czołem wszystkim,
od niedawna jestem posiadaczem aerografu i od razu mam kilka pytań:
1. czy to normalne że farba tamiya nie da się dokładnie rozmieszać? mieszam
ją bardzo długo i nadal widzę na powierzchni nieco jasniejsze "smugi". tak
jakby nie chciały się połączyć jakieś składniki. Mam też drugi problem, być
może wynikający z poprzedniego, że za każdym razem po rozrobieniu farby
otrzymuję nieco inny odcień. Też tak macie? Czy gęstość farby użytej do
aerografu może wpływać na odcień?
2. czy kamuflaż dla broni pancernej malujecie "z ręki" aerografem, czy też
używacie maskolu bądź taśmy maskującej zanim nałożycie plamy w kolejnym
kolorze? Przyznam, że ta pierwsza technika nie zabardzo mi wychodzi, bo
poprostu linie pomiędzy plamami są bardzo rozmyte, a jeżeli dobrze się
orientuję to powinny być raczej ostre lub bardzo ostre.
pozdrowienia
zember
Reply to
zember
Dnia 2003-11-30 12:26, Użytkownik zember napisał:
Musisz zakręcić słoik i nim porządnie przez kilka minut trząść !
Do malowania aerografem akryle tamiya rozcieńczam 1:1 z rozcieńczalnikiem !
To zależy jaki kamuflaż ! Z ręki albo z szablonów albo takiej niby plasteliny (jak się to świństwo nazywa ??).
Reply to
Andrzej Hołowacz
Dnia 2003-11-30 12:53, Użytkownik Andrzej Hołowacz napisał:
A i jeszcze dwa linki:
Andrzej Hołowacz
Użytkownik "Andrzej Hołowacz" snipped-for-privacy@post.pl napisał:
A ja to robiłem zwykłą wodą. Tu może być błąd!
Współczesny kamuflaż NATO.
Dzięki, zmbr
Reply to
zember
To świństwo nazywa się blue tack, dostępne w sklepach dla artystów na zachodzie ;-( Poniżej przykład użycia.
wie ktoś może gdzie to można kupić? Jakiś link, ale w Polsce? Serdecznie pozdrawiam. jw73

jw73
Dnia 2003-12-01 01:13, Użytkownik jw73 napisał:
Można kupić w każdym lepszym sklepie papierniczym ! Jest do kupienia też w supermarketach !
UHU, Bostik (znalazłem paczuszkę u siebie)
Reply to
Andrzej Hołowacz
Użytkownik "Andrzej Hołowacz" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:bqen02$lga$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl... > Dnia 2003-12-01 01:13, Użytkownik jw73 napisał: > > To świństwo nazywa się blue tack, dostępne w sklepach dla artystów na > > zachodzie ;-( > > > A wie ktoś może gdzie to można kupić? > > Jakiś link, ale w Polsce? > > Można kupić w każdym lepszym sklepie papierniczym ! > Jest do kupienia też w supermarketach ! > > UHU, Bostik (znalazłem paczuszkę u siebie) > > > -- > > Pozdrawiam > Andrzej Hołowacz > o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o > e-mail: snipped-for-privacy@post.pl www:
pod jaką nazwą to u nas sprzedają?
Reply to
jw73
Dnia 2003-12-02 02:51, Użytkownik jw73 napisał:
To akurat ja mam ! Ale na 100% można kupić w wydaniu UHU !
Reply to
Andrzej Hołowacz
Andrzej Hołowacz wrotek:
Jak UHU to Patafix! Tylko nie Blue a Yellow Tack :)
Reply to
Janusz Zukowski
BLUE TACK :-))))
Marek
Reply to
Marek Jaszczolt
references. Thank you very much.
Regards,
Thomas
Reply to
Tomasz Aleksinski
Dokładnie: Bostik Blue Tac (przynajmniej ja taki kupiłem w sklepie papierniczym) i jest niebieski :-) Uhu Patafix też do kupienia - (żółty) Pozdr. HK
Reply to
Hubert Kubiak
Dnia 2003-12-03 10:04, Użytkownik Hubert Kubiak napisał:
o totototottototoototo !!!!! Dokładnie !
Reply to
Andrzej Hołowacz