Balancer kilka pytań

witam

jak to jest z tymi balancerami w zasadzie nie bardzo wiem czy prosty balancer bedzie funkcjonowal z ładowarka procesorowa.. te proste dzialaja na zasadzie dobijania do ogniwa z mniejszym napieciem w ostatniej fazie ladowania tyle ze one maja ograniczenie np do 4,3v na cele a ładoware mam na 4,2 na cele i wtedy odcina wiec chyba mi nie zbalansuje .. nie bardzo wiem czy to zadziala poprawnie.. moze sa jakies urzadzenia ktore balansuja z mety od razu albo np bez ładowarki tylko rownaja ogniwa chyba HYPERION i MGM tak maja ale sa drogie

ktore z dostepnych na rynku w rozsadnej cenie sa dobre?

pozdro 4 all

Reply to
HANSON

[...]

Witam, osobiście kupiłem w

i jestem bardzo zadowolony. Balancer robiony na zamówienie ale obecnie jest chyba w normalnej ofercie.

pozdrawiam Valdi

Użytkownik "HANSON" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@polnews.pl... witam

[...]

dokładny namiar jest tu

A zobacz tu

:-)

Reply to
Doman

heh

a moze ktos mial do czynienia z ROBBE EQUALIZER? cena w miare tylko czy to nie tez tzw zabezpieczacz? czy pelny balancer?

Reply to
HANSON

Witam Nie wiem kim sa rozmawiajacy tam Panowie, ale (delikatnie mowiac) ich wiedza o ogniwach jest "lakko plytka". "Slowotworstwo" i wnioski tam wyciągane są przejawem elementarnego braku wiedzy (oczywiscie o pradzie). Zajmuje sie zawodowo takimi zrodlami energii. Zrobie w najblizszym czasie kilka wykresow, obrazujacych konserwujace dzialanie balancerow i gdzies je opublikuje. To jest banalnie proste. Proces "balansowania" pakietu, to nie tylko wyrownanie napiec! Jest to dosc istotne, ale nie jedyne zadanie balancera. I plynacy z ostaniego zdania wniosek - balancer nie moze dzialac bez ladowarki! Bez ladowarki mozna tylko wyrownac napiecia (obnizajac je), ale do tego wystarczy prosty ukladzik.

Pozdrawiam ZZ

Reply to
ZZ

Użytkownik "ZZ" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dum7tl$pme$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Bardzo chetnie przeczytam i inni pewnie tez. Jeszcze nie wpakowalem sie w Lipoly, ale powoli sie przymierzam. Taka lektura bedzie wielka wskazowka i mam nadzieje rozwieje wszelkie mity i watpliwosci.

Pozdrawiam Przemek Jakubczak

Jakubczak Przemek

Witaj ZZ W liście datowanym 8 marca 2006 (10:25:09) można przeczytać:

<ciach>

Tak się składa że podchodzę z pewną taką nieufnością do anonimów - tak już mam. Proponuję przedstaw się kim jesteś a nie załaniaj się dwoma literkami ZZ. Czyzbyś obawiał się odpowiedzialności za własne słowa ??? A "Panowie" na forum Alexa nie sa anonimowi w przeciwieństwie do Ciebie - być może plotą bzdury (tego watku akurat nie sledziłem) ale potrafia się pod nimi podpisać.

Jeżeli natomiast chcesz napisać cos ciekawgo na temat balanserów, to na pewno znajdziesz sporo miejsc w sieci, gdzie mozna je umiescić dla potomności. Oczywiście zapraszam również do siebie, jeżeli nie poczujesz się urażony tym postem - nie jest to moim zamiarem ;-)

Reply to
Teos

Witam ja przynajmniej mam z tym spokój zrobiłem ładowarkę x3 z przetwornica i wspólnym sterowaniem prądem ładowania . Jak dotąd mam różnice w napięciach ogniw ok 0.05 V Marek S

Reply to
Marek S