sklep z mc19

Witam, szukam sklepu z mozliwoscia kupienia nadajnika mc19 w rozsadnej cenie i mozliwoscia wyslania do UK. Znalazlem dwa sklepy w
Niemczech, ale nie wiem jakie maja warunki wysylki bo pisza po niemiecku. W Polsce sa sklepy sprzedajace tylko na kraj a w UK mam same Futaby, JR i Hitec. Moze ktos ma namiar na sklep np. w Niemczech czy Francji z mozliwoscia kupienia nadajnika bez odbiornika i serw wraz z wysylka na UE? A jeszcze dzemem w tym paczku byla by mozliwosc placenia karta Visa lub Mastercard.
Pozdrawiam robin
znalazłem

i nie podziałkujesz się ?
PMK
OK, jeden mach dla ciebie http://www.modellbau-bichler.com /
może nie za darmo aż tak ale wygodnie z dostawą do domu w UK. No i jest dżem, czyli zapłacone Mastercard.

http://www.modellhobby-shop.de /
Marek