Szukam modelarza z Sopotu

Witam Przepraszam za temat niezabardzo modelarski , chociaż trochę tak. Szukam tokarki stołowej i w Sopocie ktoś się ogłosił że taką ma do sprzedania , a ponieważ mieszkam w okolicach Łodzi to nie mogę jej obejżeć. Czy ktoś mógłby ją obejżeć , ewentualnie zrobić i przesłać mi zdjęcie , pokryję koszty z tym związane ewentualnie zrewanżuję się rdzeniami styropianowymi wyciętymi na CNC (wymiary , profile do uzgodnienia) Ewentualne odpowiedzi proszę przesyłać na snipped-for-privacy@poczta.fm GG-2734529 pozdrawiam mawwo Wojtek

Reply to
Wojtek-mawwo