Szukam kontaktu z Piotrem Iwanejko.

Witam!
Szukam kontaktu z Piotrem Iwanejko, (piotriwan na Allegro)
Tel., mail, gg nie odpowiada ... nie wie kto¶ mo¿e co¶ co siê z nim dzieje ?
Od 23 próbuje siê z nim skontaktowaæ i nic ;-(
Pozdrawiam
Marek
GG:1299639
***
***
Reply to
Marek
Masz jakie¶ przykre do¶wiadczenia na Allegro z tym Koleg±? Mam w³a¶nie zamiar co nieco u niego zamówiæ !!!
U¿ytkownik "Marek" <USUN_TO snipped-for-privacy@post.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Reply to
Remus
Ja mam doswiadczenie w tranzakcjach z tym Kolegą. Zadnych problemow niezly kontakt. Bardzo sympatyczna osoba. Ceny ok. Przesyłka zapakowana idealnie. Planuje nastepne zakupy bez obaw. Polecam Marcin
Użytkownik "Marek" <USUN_TO snipped-for-privacy@post.onet.pl> napisał w wiadomości
Reply to
Marcin
U¿ytkownik "Marcin" ...
Ja mam równie¿ bardzo pozytywne do¶wiadczenia. Towar bez zarzutu, fakturka VAT, bezpiecznie zapakowany, szybka wysy³ka.
Mo¿e jest nad morzem ;) (albo gdzie¶ indziej na urlopie?)
POzdrawiam,
Kaper
Reply to
Kaper
Witam!
Jak do tej pory wszystko by³o OK, ... czekam na pare rzeczy od niego ... narazie poczekam jeszcze troszkê ... ;-))
Pozdrawiam Marek GG:1299639
Reply to
Marek
dokładnie TAK. Piotr pewnie gdzies wypoczywa wreszcie ... pewnie gdzies dalej . tez czekam na kontakt od niego .
----- Original Message ----- From: "Marek" <USUN_TO snipped-for-privacy@post.onet.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Sunday, August 01, 2004 1:34 PM Subject: Re: Szukam kontaktu z Piotrem Iwanejko.
Reply to
Marcin Juraszek