Prima LT z RIVA Models.

Witam!
Lata kto¶ mo¿e modelem elektroszybowca Prima LT z Riva Models ?
Maj± go w nowo¶ciach, nie maj± na stronie oferty cenowej.
Nie wie mo¿e kto¶ czy ju¿ jest w sprzeda¿y, a je¿eli tak to w jakiej cenie ?
Pozdrawiam
Marek
GG:1299639
***
***
Reply to
Marek - Yak
Niestety nie wiem, ale prawie napewno w podobnej cenie co Prima. Tak sobie przeglądałem tą Primę i Primę LT i nie zabardzo widzę czym się różniA?. Chyba tylko długością kadłuba, o profilu nic nie napisali?.
Pozdro. Darek
Reply to
DAREKRC
U¿ytkownik "Marek - Yak" snipped-for-privacy@post.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:41ebe8c9$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Jakies szybowce--znowu silniczki Axi oj oj!!! Pozdrawiam Wszyskich Kolegów mayek
Reply to
Marek-Piper
Witaj!
Czas wróciæ do korzeni i pocz±tków nauki latania ... No i czas twojego elektroszybowca oblataæ ;-))))))))))