Robbe - Power Peak Infinity II - zmiana oprogramowania.

Witam!
"Podobno" mo¿na podmieniæ oprogramowanie w ³adowarce Robbe Power Peak
Infinity II
i w ten sposób uzyskaæ dodatkow± mo¿liwo¶æ ³adowania Li-Poly.
Prawdopodobnie trzeba tylko wys³aæ ³adowarkê do producenta, do Niemiec.
Czy kto¶ to mo¿e potwierdziæ ?
Na stronie Robbe widzê ¿e jest Power Peak Infinity II, ale ju¿ z mo¿liwo¶ci±
³adowania Li-Poly.
Czekam na wszelkie informacje. ;-))
Pozdrawiam
Marek
GG:1299639
***
***
Reply to
Marek
witaj. ze 3-4 mies temu w FMT była na ostatniej stronie wzmiana o tym. napisałem do nich maial w tej sprawie jak to wyglada odpowiedz - nie wiem jaka bo nie dostałem jej do dzis. a upgrate chyba kosztowało ok 50eu ... o ile nie 99... tu nie pamietam dokladnie .
----- Original Message ----- From: "Marek" snipped-for-privacy@post.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Saturday, August 28, 2004 9:12 PM Subject: Robbe - Power Peak Infinity II - zmiana oprogramowania.
Reply to
Marcin Juraszek
U¿ytkownik Marcin Juraszek snipped-for-privacy@go2.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:001101c48d37$a838a9e0$7b0aa8c0@MAJOR...
Witam Trochê OT ale siê podepne. Jestem posiadaczem ladowarki Simprop Intelli Control. Posiadam jej pierwsz± wersjê, a wersja trzecia tez moze ladowac li-poly. Czy w niej tez mozna zmienic oprogramowanie zeby ladowala litowe?
Pozdrawiam £ukasz
Reply to
Nihilant
pisz do Simprop-a ..... moze sa bardziej otwarci na rozmowy z klientami .
----- Original Message ----- From: "Nihilant" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Saturday, August 28, 2004 9:55 PM Subject: Odp: Robbe - Power Peak Infinity II - zmiana oprogramowania.
Reply to
Marcin Juraszek
Witam Te¿ napisa³em i zero odpowiedzi. Oni mnie olali to ja ich te¿. Wiêcej nic nie kupie od Robbe. Powinni siê przej±æ? Pozdrawiam W³adek
Reply to
Wladek_J