Sanyo 500AR

Jakim prądem ładujecie te pakiety? Chciałbym przyśpieszyć ładowanie, ale nie chcę zniszczyc akumulatora.

Reply to
PiotrP
krall (khpmodel

Witam. Adres strony z danymi akumulatorów pdfy. Producent zaleca szybkie ładowanie

750mA w ciągu 1 h.
Jakim prądem ładujecie te pakiety? Chciałbym przyśpieszyć ładowanie, ale
Reply to
Bodzioch A.

Ech...

... ...lub
... ... lub szukac bezposrednio pdfa ]=>

Z pdfa 500ARki: Standard: 50mA(14-16h | 0..45C) Quick: 150mA(4-6 | 10..45C) Fast: 750mA(~1h | 5..40C)

I dla zywota pakieciku lepiej nie przkeraczac tych 750mA(1.5C) =) No, ale jesli to 5C(2.5A) raczej bym nie przekraczal.

Reply to
Doman

Chyba przyjmę taką taktykę. Dzięki!

Reply to
PiotrP
Reply to
Marek Jankowski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

A mi sie nigdy nie zagrzaly przy 2A. Przy 3A grzeja sie nie osiagajac jednak 35 stopni - wiec nie wiem czy nawet uznawac to za "grzanie".

Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

No to sie wyjasnilo. Pulsar jednak zmienia sposob patrzenia na swiat ;-)

Pozdrawiam Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Poeksperymentowałem. Pulsarem, przy wyłaczonym INFLEX (by nałapały więcej elektronów :) ) ładowalem w polu prądem 2A i były letnie, ale nie gorące.

Reply to
PiotrP
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski