500AR a KAN1050

Czesc,

Chce kupic dodatkowy pakiet do latania na swoim Micronie (pylon na 400tke). Powiedzcie prosze, ktory pakiet do niego wybrac: 500AR czy KAN1050. Rozmiar praktycznie ten sam, ale czy rowniez moc? Latam na KAN1050, a 500AR nie mialem okazji nigdy jeszcze sprawdzic. Czy bede nimi pozytywnie zaskoczony, czy po prostu polatam 2x krocej?

Dzieki z gory za komentarze.

Pozdrawiam, Marcin

Reply to
Marcin :: paradox

Ja mam jeden i drugi(8xSanyo 500AR i 8xKAN 1050). Nie ma roznicy, no poza czasem latania i zachowaniem podczas rozladowania :-)

Reply to
Doman

Marcin :: paradox napisał(a): ..........

Kany, tylko Kany. Swoj pakiet 500AR wsadzam, do Microna tylko w akcie desperacji. Zwlasza odkad Kany 1050 mozna kupic na allegro po 8zl lub sciagnac z AW za ok 60zl za 8 cel.

Co nie zmienia faktu, ze pakiecie 3s 1200-1500 li-pol tez w micronie jest fajny :-), tylko kurde drozszy :-((

Pozdrawiam,

kojot

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Marcin :: paradox

To chodzi o roznice miedzy NiCd i NiMH. NiCd pod koniec sa zywsze niz NiMH. Nie chce mi sie tlumaczyc - wystarczy ze poczytasz o roznicach miedzy tymi techologiami, troche tego jest na necie.

Reply to
Doman

gdzie na allegro? co to jest AW?

Pozdrawiam Darek

Reply to
Predator

witam. Może na allegro się aukcja zakończyła, ale tu masz link do sklepu:

z Krakowa
(tanie regulatory procesorowe)

Reply to
A.Bodzioch
Reply to
Marcin :: paradox

Dnia 2005-03-28 02:08, Użytkownik Marcin :: paradox napisał: Czesc,

Rozładowywane stałym prądem 7A:

500AR - 2,5 minuty KAN1050 - 8 minut. Oba pakiety prawe nowe

Co prawda napięcie na 500AR w czasie pracy jest minimalnie wyższe (niższa Rwe), i mogą być super szybko ładowane, ale jeśli to nie gra wielkiej roli, bierz KAN-y

Reply to
Jakub Witkowski

A teraz najmniej merytoryczny post w tym watku.

Serdeczne dzieki za odpowiedzi.

Pozdrowienia, Marcin

Reply to
Marcin :: paradox