LATAM NA ŻARZE - KTOŚ CHCE TEŻ?

Witam wszystkich!
Tak się składa, że w niedzielę chcę latać na górze szybowcowej "Żar".
Ma być upalna pogoda.
Nienawidzę latać sam, więc zapraszam do latania ze mną tam, gdzie odbył się
niegdyś piknik modelarski, czyli bodajże obok lotniska szkoły szybowcowej "Żar".
Gorąco zapraszam,
Szymon Bartuś
PS: Nigdy tam nie byłem, więc was zapytam: jak tam dojechać?
Reply to
Szymon
To zależy skąd będziesz jechał - jeśli od drogi Andrychów -Bielsko to za mostem na Sole po minięciu Kęt skręcasz w lewo na Żywiec.Dojeżdzasz do Międzybrodzia Żywieckiego i w lewo przez most u wlotu Soły do Jez. Miedzybrodzkiego i tam przez miedzybrodzie droga asfaltowa zawiedzie cie po Aeroklub i dalej do GSzk.Szyb Żar .możesz zanocować w hoteliku Szkoły podobno łóżko 16 zł za dobę z pełnym jedzeniem 40zł
Reply to
Jerzy
Ja niestety nie - latamy u siebie i mamy tego latania pod dostatkiem .W sobotę kolejny raz skaczemy skoczkiem - już dorobiliśmy mu głowe i gogle. Moze skrece troche filmu i powiesze na stronie - ale to za kilka dni
Reply to
Jerzy