Latanie w piatek w Warszawie

Witajcie
prognoza na piatek jest dlka Warszawy bardzo dobra i zastanawiam sie gdzie
wybrac sie polatac ze skrzydelkiem i ew. Riserem.
Mam praktycznie caly dzien wolny. Jakie macie plany?
pozdrawiam
Alex (kanal 68)
Reply to
Alex
Witam !
Ja bym proponowa³ Marki ;-) tak w godzinkach popo³udniowych mo¿e na 19 ? byli by chêtni ?
Pozdrawiam Andrzej D.

U¿ytkownik "Alex" snipped-for-privacy@gmx.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Witajcie > > prognoza na piatek jest dlka Warszawy bardzo dobra i zastanawiam sie gdzie > wybrac sie polatac ze skrzydelkiem i ew. Riserem. > Mam praktycznie caly dzien wolny. Jakie macie plany? > > pozdrawiam > > Alex (kanal 68) > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Ajek6
Witam !
Jak w temacie , czy jest na grupie ktoś z mielca lub okolic ?
Reply to
Maveric
U¿ytkownik "Ajek6" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c80av2$i19$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Ja moze bym przewietrzyl DLG, ale o 19:00 to dla mnie nie ma sensu, bo termiki juz dawno nie ma... z drugiej strony moze mu w koncu ustawie porzadnie katy... (o ile starczy paliwa w aucie i uda mi sie przejechac przez ta droge bez urwania spojlera) moze sie pojawie kolo 16:30 w Markach... kanal 72
Pozdr.
Reply to
KrzysiekPe
Witam !
W sumie mo¿e troszkê bez sensu ale ja latam do¶æ lekkim elektrykiem a w tych godzinkach to ani nie jest ciemno ani nie wieje ;-)
Pozdrawiam Andrzej D.

U¿ytkownik "KrzysiekPe" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c80c9d$4da$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Ajek6
Ja chêtnie po 15:00 :) 67 i 76 :) Pewnie Marki a w sobotê Janów jak siê uda :D No i na razie tylko skrzyde³ko bo niestety reszta modeli w odbudowie :(
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
U¿ytkownik "Skazoo Bemowo ErCe" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c80kfh$la8$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Ja te¿ bêdê po 16.00. Do Skazoo - big pro¶ba - lataj na 67, bo ja mam 76, a niestety nie bêdê móg³ przesi±¶æ siê na rezerwowy 65.
Reply to
Wojciech Komorniczak
Mnie siê raczej nie uda, chyba ¿e pewne zajêcia nie wypal±, wtedy mo¿e wpad³bym ok. 17:00 na godzinkê max.bo potem dalsze obowi±zki wzywaj± (kana³ 64). Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ja bym przewietrzyl Risera 100 i dlatego 19 to stanowczo za pozno. Myslalem tak kolo poludnia i zostac pare godzin...
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Niestety dziś w sensownych godzinach nie dotrę do Marek, a na jutro zapowiadają opady. Ja latam dość blisko Janowa, na sporym boisku w Zielonkach. Czy w Janowie jest dość miejsca na start szybowca na holu gumowym ? Pozdrawiam, Radek
Reply to
Radek Pilski
Swobodnie mo¿na tam hol roz³o¿yæ i postrzelaæ sobie :D
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
ja wybieram sie z moim Universalem do Janowa ok poludnia (kanal 74)
> Witajcie > > prognoza na piatek jest dlka Warszawy bardzo dobra i zastanawiam sie gdzie > wybrac sie polatac ze skrzydelkiem i ew. Riserem. > Mam praktycznie caly dzien wolny. Jakie macie plany? > > pozdrawiam > > Alex (kanal 68) > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Piotr K
Pogoda jest super, zimno i duze naslonecznienie = termika (od 9:15 tworza sie Cumulusy)
Ja pakuje sie i jade do MAREK
do zobaczenia
Alex
Reply to
AlexRC
Kto mi powie gdzie dok³adnie w Markach bêdziecie lataæ i od której godziny? Przyjecha³bym chêtnie w roli obserwatora.
pozdr Marcin
Reply to
Marcin Sommer
Witam !
dzisiaj bedzie roznie odnosnie godzin alex np. juz lata ;-) a tu mapka dojazdu
Pozdrawiam Andrzej D.

U¿ytkownik "Marcin Sommer" snipped-for-privacy@kiz.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c824iv$nmc$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Ajek6
Dla tych, ktorzy nie mogli do nas dolaczyc: Bylo super
Pozniej podwiesze pare zdjec na Wirtualnym Klubie
Pozdrawiam
Alex
rcflight
U¿ytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Fajnie sie latalo, szkoda ze podczas chyba trzeciego startu odsrodkowego (na 75% sily) urwala sie dzwignia lotki...ktora wpadla w lekki flatter ale udalo sie bezpiecznie wyladowac.. noc coz, nie pierwsza ani nie ostatnia rzecz ktora sie urwala, po prostu przy rzucie ta metoda wystepuja ogromne sily.. po sklejeniu nie bylo mowy o dalszym rzucaniu, wiec pomieszalem powietrze malym motoszybowcem... W sumie lotnisko bardzo fajne, jest miejsce nawet na wieksze modele... Przy nastepnej okazji pojawie sie z czym ciezszym, szybszym, wiekszym i bardziej warczacym... bo warunki jako takie- sa akceptowalne.
Reply to
KrzysiekPe
Moze jednak zostawisz Twojego rotweilera w domu??? :-)
Pozdrawiam serdecznie
Alex
Reply to
rcflight